Telecom News - דו"ח מבקר המדינה: מאוחר מדי ומעט מדי

דו"ח מבקר המדינה: מאוחר מדי ומעט מדי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> דו"ח מבקר המדינה: מאוחר מדי ומעט מדי
עמדה: דו"ח מבקר המדינה, שפורסם ב- 17.7.13, הוא לא יותר מדגל שחור, שייעלם תוך יום. המבוקרים "לא סופרים" את המבקר הנוכחי וגם אין מי שייתקן את הליקויים
מאת: אבי וייס, 17.7.13, 22:00יוסף שפירא

כמות הליקויים, שחשף מבקר המדינה, בדו"ח שפורסם היום (מצוי כאן למתעניינים) ממלאת כמה כרכים. אןלם, המלצתי הברורה לגולשים: תדלגו על הקריאה של המסמכים הללו. מדובר בחשיפת סיפורים ישנים ועצובים, שהאתר הזה וגם קודמו היו מלאים בהם במשך שנים. אין בזה כל חדש וחמור מכך: רוב הליקויים לא תוקנו ולא יותקנו.

מדוע? המבוקרים "לא סופרים" את המבקר הנוכחי ובנוסף, אין מנהלים בעלי חוט שדרה ויכולת ניהולית המסוגלים לתקן את הליקויים הללו. משרד התקשורת, למשל, מתנהל בכאוס ניהולי מזה 4 שנים וכעת אין בכלל מנכ"ל למשרד (יש רק ממלא מקום זמני) והוא מנוהל ע"י שר, שחי בעולם החלומות וממציא הצלחות בתקווה שהציבור לא ירגיש בכך.

משרד האוצר, שאחראי על רוב הליקויים שמצא המבקר בתחום ההיערכות לחרום של מערכות ה- ICT, החל בשנה האחרונה לנהוג בהפקרות בכל הקשור לחוק המכרזים, בעיקר בכל נושאי ה- ICT, ונתן בזאת דוגמה לכל משרדי הממשלה והגופים הציבוריים "להתפרע" ולעשות ככל העולה על רוחם. האתר הזה מלא בסיפורים הללו ואף יש לו  מדור מיוחד לטריקים, לשטיקים ולבלופים של ההתנהלות הזו.

מכאן, שאת הליקויים של השנה האחרונה נקרא בדו"ח שיתפרסם ע"י מבקר המדינה בעוד 3 שנים.. אולי.

עצוב ומקומם, אך זו המציאות. 



 



 
 
Bookmark and Share