Telecom News - תדיראן טלקום במהפך: הפכה לחברת תוכנה במקום חברת חומרה למרכזיות

תדיראן טלקום במהפך: הפכה לחברת תוכנה במקום חברת חומרה למרכזיות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> תדיראן טלקום במהפך: הפכה לחברת תוכנה במקום חברת חומרה למרכזיות
חברת תדיראן טלקום, החברה הגדולה בישראל לשירותי טלפוניה עסקית, חשפה את קו המוצרים החדש שלה איוניקס (Aeonix), ואת המהפך שעברה מפיתוח ייצור ושיווק "ברזלים" (דהיינו: מרכזיות וציוד תקשורת נלווה) לפיתוח ושיווק של תוכנות ואפליקציות. 
מאת: אבי וייס, 17.7.13, 22:30אבי שלומי

בכנס השקה, שערכה היום חברת תדיראן טלקום (מפתח-תקווה), חשפה החברה את קו המוצרים והשירותים החדש שלה, בפני ארגון יועצי מערכות תקשורת ומומחים נוספים מעולם התקשורת הישראלי. 

דרור בוקצ'ין, מנכ"ל חברת מובייל טלקום וסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל: "אני מכריז כעת רשמית: תדיראן טלקום (היצרנית) הפכה לחברת תוכנה. היא הפסיקה לייצר ברזלים.

עברנו שינוי מאוד מהותי מאז שתדיראן טלקום (המשווק והאינטגרטור בישראל) רכש את תדיראן טלקום היצרנית והמפתחת של מרכזיות, שרובן מותגו תחת השם קורל. הבנו, שהשוק זז וצריך לנוע מהר קדימה. 

המטרה שלנו: לשמר שיחה באוויר כל הזמן בלי כל ניתוק עם שרידות עליונה גם בשלוחות מבוזרות ברחבי העולם, הכל בתוכנה. איוניקס (Aeonix) זו פלטפורמה מלאה של תקשורת, שמעליה מוסיפים לפי צרכי הלקוחות: Contact Center ושירות Dispatch Console.

אנו מציגים את עולם המחר בתקשורת וטלפוניה. הכל נעשה בלחיצת כפתור וגרירת עכבר או אצבע על מסך המגע, הכל עובד גם מעל סמארטפונים וטאבלטים. העולם עבר ל- Unified Communications (בקקצרה: UC). לא יכולנו להישאר מאוחר ולהתעלם מהעובדה, ש- UC זה המפתח להצלחה עסקית של ארגונים ועסקים במאה ה- 21. לא יכולנו להתעלם מכך, שהשיחות עברו מהטלפון השולחני במשרד לסמארטפונים. 

אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל (בתמונה): "מחברת 'ברזלים' הפכנו לחברת אפליקציות. אנו מפתחים ומשווקים את הקצה העליון של פתרונות התקשורת מבוססות תוכנה. כל אחד ייקח את המוצר ויפעיל אותו איך שנוח לו, לפי צרכיו. סיימנו את העולם הישן של השתעבדות לחומרה ולברזלים. זה נגמר. 

אנו לוקחים את עולם התקשורת לעולם הווירטואלי. המערכות הווירטואליות רצות היטב על VMware ואנו לוקחים את ה- Soft Switch ושמים אותו בענן. ה- UC יפעל בענן. זה הכיוון ולשם העולם הולך ואנו נוביל אותו. 

אנו מספקים מערכת של All-In-One, תחת מעטפת אחת עם פתרון מלא מבוסס IP קצה לקצה. זו מערכת שניתן לגדול איתה ולהפיק ממנה הכל. היא כבר מופעלת בשטח בהצלחה, לאחר שסיימנו את כל תהליכי הבדיקות אצל לקוחות בארץ ובעולם, בארגוני ענק כמו גם בארגונים בינוניים וקטנים". 

ערן שגיא, סמנכ"ל שיווק, תדיראן טלקום: "החברה עברה ממצב של יצרן למצב של מפתח. בחצי השנה האחרונה פיתחנו ואנו משיקים 3 קווי מוצרים חדשים, כולם מוצרי תוכנה טהורה, שאין להם כל תלות בחומרה. התוכנה מאפשרת גמישות לארגון, TCO, התממשקות למוצרים קיימים ומשיקים, התממשקות ל- Data Center, שמירה על השקעות העבר ועוד. כל זאת, תוך שימוש בחומרת מדף עם פשטות הפעלה.

החלטנו החלטה ברורה: לעזוב את הטכנולוגיה הישנה, כי היא הייתה מוגבלת. למעשה, התחלנו מאפס, על סמך הידע והניסיון שלנו. אנו מציגים כעת מערכת התומכת בעד 25 אלף משתמשים על שרת סטנדרטי אחד, שמספק את כל יכולות התקשורת לארגון. בקרוב נציג את הגרסה הבאה, שתתמוך ב- 100 אלף משתמשים.

הפתרונות שלנו נמכרים בכל העולם עם הצלחות מאוד יפות בסין, הודו, רוסיה וארה"ב, עם כ- 200 מפיצים אקטיביים. 

השוק הישראלי הוא שוק הבית שלנו ובו אנו מספקים פתרון 'כחול לבן' מלא, מה שמאפשר גמישות בבניית הפתרון לפי הצרכים של כל ארגון, קטן כגדול". 

פירוט הפתרונות קווי המוצרים החדשים ייעשה במאמר נפרד. אין ספק, שמדובר במהפך מאוד משמעותי בשוק התקשורת הישראלי, כשחברת הדגל והגדולה ביותר בשוק הטלפוניה הישראלית מבצעת מהפך של מעבר מעולם החומרה לעולם האפלקציות בתוכנה, עם הפיכת התקשוורת לווירטואלית ובענן. 
איוניקס תדיראן טלקום



 
 
Bookmark and Share