Telecom News - סיפמי חושפת גרסה חדשה של חייגן סמארטפון לחיוג בזול בכל מקום בעולם

סיפמי חושפת גרסה חדשה של חייגן סמארטפון לחיוג בזול בכל מקום בעולם

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> סיפמי חושפת גרסה חדשה של חייגן סמארטפון לחיוג בזול בכל מקום בעולם
בלעדי: סיפמי (ספקית MVNO מקרית מוצקין) חושפת גרסת בטא חדשה לתוכנת החיוג שלה בחנות של גוגל, בתאימות לכל מכשירי האנדרואיד (גרסת אייפון בקרוב), לחיוג חינמי בין המתקינים את התוכנה וחיוג ומסרונים בזול בכל רחבי העולם. 
מאת: אבי וייס, 25.7.13, 20:00סיפמי

אין צורך להחליף את הסים בעת היציאה לחו"ל, כדי לקבל אפשרות של חיוג ומסרונים בזול, כפי שניתחנו בעבר. חברת ה- MVNO מקרית מוצקין - סיפמי (Sipme), נתקעה עם המודל שהציגה בזמנו של VoC (במקביל לפרי-טלקום, שבינתיים נעלמה מהשוק), בגלל התעלמות משרד התקשורת מהחסימות, שבוצעו לשירותיה ויצירת רגולציה עקומה "יש מאין" לתחום זה, שקבעה, ששירותי VoC הם שירות קווי ולא שירות סלולרי. המנכ"ל הקודם ועוזרו הביאו למעשה לכניעת משרד התקשורת לטייקונים וחיסלו (זמנית לפחות) את ה- VoC. 

כעת, נמצאה הדרך לעקוף את הרגולציה חסרת ההיגיון, שקבע משרד התקשורת בתחום ה- VoC. פשוט: עוברים לאפליקציות על הסמארטפונים, כשירות תקשורת בינלאומי, בדיוק כמו סקייפ או השירות Bphone של בזק והשירות החדש (שטרם יצא לדרך) של בזק בינלאומי

השיטה: מורידים מחנות גוגלי פליי את היישום החינמי החדש של סיפמי מכאן. מבצעים הרשמה ואימות למכשיר ומקבלים על המכשיר חייגן חדש (המחליף את החייגן הקיים. ניתן לשנות את ברירת המחדל לחיוג) כפי שניתן לראות בתמונות המסך. החייגן של סיפמי מכיל בתוכו את כל ספר הטלפונים של הסמארטפון ועוד כמה יכולות כמו: צילום והעברת התמונות ישירות מהחייגן, סימון בירוק מי מרשימת הקשרים בספר הטלפונים נמצא כעת זמין ברשת ויש לו את התוכנה. דהיינו: שניתן להתקשר אליו או לסמס אליו בחינם ועוד. כ"כ בהרשמה באתר סיפמי מקבלים יכולות נוספות, כולל מעקב אחרי השיחות ועלותן בצורה נוחה.

העלויות לחיוג מחוץ למערכת של סיפמי הן סביב ה- 5 סנט למסרון ו- 2.7 סנט לדקה לכל יעד. שיחות נכנסות הן בחינם. כל נרשם מקבל מספר וירטואלי (בקידומת 972-78555) מסיפמי, שמאפשר לו לקבל שיחות בחינם בכל מקום בעולם למספר הזה. ניתן להשתמש במערכת מעל WiFi או מעל כל רשת סלולר. אין כל מחויבות לרכישת דקות שיחה, או התחייבות כלשהי מראש. המחירים המדויקים לחיוג לכל יעד בבכל מדינה מופיעים בטבלה ובש"ח, כדי להקל על המשתמשים להבין ולהשוות את העלות של החיוג והמסרון לכל יעד בעולם. 

"המערכת שלנו מתפקדת באופן מלא עם גרסת האנדרואיד החדשה. גרסת אייפון תצא בהמשך הדרך, כי כדי להכניס אפליקציה לחנות של אפל - זה יותר מסובך. מדובר במערכת מתקדמת עם יכולות חדישות ומתקדמות ביותר שפיתחנו עבור המשתמשים", מדווח טמיר אביגדור, מנכ"ל סיפמי. "איכות השיחה מצויינת, בכל מקום בעולם. כל אחד מוזמן להתנסות במערכת. לשיחות בין לקוחות סיפמי אין צורך בכרטיס אשראי, רק כשמחייגים למספרים רגילים יש צורך שהמערכת תכיר את כרטיס האשראי של המתקשר. המערכת מספקת חשבונית היישר מהסמארטפון לאחר החיוב החודשי וניתן לראות את השיחות ועלותן על הסמארטפון. ניתן להשוות ולראות, שהמחירים שלנו זולים מכל מה שיש בשוק, לרבות בחברות הסלולר וחברות ה- MVNO החדשות". 

לפי הניסיון של סיפמי, 100 מגה של גלישה בחו"ל מספקים כ- 300 דקות של שיחה. כך שיש לתכנן את הצריכה של האינטרנט בחו"ל, אם לא גולשים ברשת WiFi חופשית. 
 
תמונות מסך של התוכנה החדשה:
סיפמי
חיוג בחו"ל



 
 
Bookmark and Share