Telecom News - גרסה חדשה למערכת HOTBOX של הוט: פרטי השדרוג

גרסה חדשה למערכת HOTBOX של הוט: פרטי השדרוג

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> גרסה חדשה למערכת HOTBOX של הוט: פרטי השדרוג
ראשונים לדווח: ללא כל פרסום, חברת הוט ביצעה שדרוג משמעותי למערכת ההפעלה של קופסאות ההוטבוקס המצויות אצל לקוחותיה. השדרוג מתבצע אוטומטית ברגע שמבצעים אתחול של המכשיר (סגירה ופתיחה של מתג החשמל מאחור). המערכת החדשה (בניגוד לקודמותיה) היא גם בעברית.
מאת: אבי וייס, 27.7.13, 14:05

קופסת ההוטבוקס (HOTBOX), שהיא נתב תקשורת משולב ללקוחות הוט מתוצרת Sagecom, הכוללת: WiFi, רשת, טלפוניה, אבטחה בסיסית ואינטרנט, החלה עוברת בשבוע האחרון שדרוג גרסה (לגרסה 2.1.11).

השדרוג מתבצע אוטומטית ברגע שמבצעים אתחול (כיבוי והדלקה) של הקופסה.

שני חידושים משמעותיים שהבחנתי בשדרוג:
א. בפעם הראשונה ניתן להעביר את הממשק של הקופסה לעברית.
ב. ניתן לבטל את הפונקציות של הנתב והרשת האלחוטית, כך שיהיה רק מודם (נוגע למי שמפעיל נתב נוסף ברשת שלו, ומעוניין למנוע קונפליקטים בין נתבים).

תצלום הגרסה החדשה בנתב:
במהלך שלוש השנים האחרונות, מאז שקופסת נתב ההוטבוקס הפכה למערכת המרכזית של שיטת החיבור של הוט ללקוחות הפס הרחב והטלפוניה שלה, היו תלונות רבות של לקוחות על אי יציבות החיבור לאינטרנט והצורך לאתחל מזמן לזמן את הנתב, בגלל איבוד החיבור לאינטרנט או ירידה משמעותית ברוחבי הפס. נקווה שבעיות אלו נעלמו או קטנו בגרסה החדשה.

היו טענות על בעיות/תקלות בזמן השדרוג, אני לא נתקלתי בהן. על פי התלונות שקיבלתי, הבעיה נעוצה ככל המסתמן באלו המחוברים לספק האינטרנט שלהם בחייגן. בכל מקרה, הוט לא מאשרים ללקוחות עבודה עם חייגנים במהירות של מעל 30 מגה. דהיינו: מי שמחובר בחייגן במהירויות של 30 מגה ומעלה, צפוי לקבל תקלות ומומלץ לו לעבור לחיבור ללא חייגן. 

בנוסף, הגרסה החדשה תומכת בצורה טובה יותר בתקן n של ה- WiFi וכן במהירויות הגבוהות יותר של הוט, שכרגע מספקת עד 100 מגה סל"ש, ובקרוב תגדיל זאת עד לסביבות ה- 200 מגה ואולי אף יותר: הוט תגיע ל- 300 מגה סל"ש בערוץ היורד בשנה הבאה, כפי שכבר חשפנו



 
 
Bookmark and Share