Telecom News - קבוצת שלמה Sixt תצייד את רכבי צי הליסינג במדבקות QR CODE

קבוצת שלמה Sixt תצייד את רכבי צי הליסינג במדבקות QR CODE

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> קבוצת שלמה Sixt תצייד את רכבי צי הליסינג במדבקות QR CODE
קבוצת שלמה Sixt תצייד את רכבי צי הליסינג במדבקות QR CODE
מאת: מערכת Telecom News, 29.7.13, 13:30
 
שירות חדש וראשון מסוגו בענף הרכב: מדבקות מותאמות אישית לרכב לסריקה במקרה של תאונה או מקרה חירום.
 
  • סריקת הקוד תאפשר ללקוח לדווח על תאונה וקבלת טיפול בתוך 60 שניות או להזמין שירות לרכבו.
  • עלות המהלך מוערכת בכחצי מיליון ₪.
 
קבוצת שלמה Sixt, קבוצת הרכב הגדולה בישראל, יוצאת במהלך שירותי חדש וראשון מסוגו בענף הרכב, עבור לקוחות הליסינג התפעולי, במסגרתו יודבקו בתוך כל רכבי הליסינג של החברה מדבקות הכוללותQR CODE  המיועדות לסריקה על-ידי הלקוח באמצעות מכשירי הסמארטפון השונים. מדבקות אלה נועדו להקל על הלקוח בעת טיפול בנזקי תאונה או בעת הזמנת שירות לרכבו. עלות המהלך מוערכת בכחצי מיליון ש"ח.
 
הלקוח יוכל לסרוק את הקוד באמצעות מכשיר הסמארטפון שלו, ולבחור באחת משתי אפשרויות – אפשרות טיפול בתאונה, לקבלת טיפול מיידי בתוך 60 שניות מרגע הלחיצה, או אפשרות להזמנת שירות לרכב, במסגרתה יחזור נציג השירות ללקוח במהלך אותו היום. כל קוד מותאם באופן אישי לרכב בו הוא מותקן, וכך יכול מוקד שירות הלקוחות לזהות באופן מיידי, עם קבלת הפניה, את הרכב בו מדובר. השימוש בקוד מאפשר לראשונה בענף הרכב בישראל איתור מדויק של המיקום בו נמצא הלקוח, ובכך מקצר את טווח הזמנים עד להגעת רכב השירות למקום התאונה או התקלה.
 
מדובר בשירות מהפכני המשלב בין חדשנות טכנולוגית למערך לוגיסטי מורכב. השירות מייעל משמעותית את הטיפול בתאונות, כמו גם בשירות הרציף הניתן ללקוחות הליסינג התפעולי, עבור הלקוח ועבור החברה. השירות משלב יכולות של מספר זרועות בקבוצת שלמה Sixt, בהן זרוע מערכות המידע, אשר עומדת מאחורי פיתוח הקוד והדפסתו על גבי מדבקות מיוחדות; זרוע הלוגיסטיקה, שתהא אמונה על הגעה פיזית לעשרות אלפי רכבים, בלוח זמן קצר, לצורך הדבקת המדבקה וכן זרוע שירות תפעול, אשר  מקצה נציגי שירות מיוחדים הפועלים במתכונת 24/7 לצורך מתן מענה מיידי ללקוחות.
 
לדברי אילון הרוש, סמנכ"ל שירות תפעול בקבוצת שלמה Sixt, "חברות גדולות ומובילות במשק המשתמשות בשירותי ליסינג תפעולי עבור עובדיהן נתקלות לעיתים קרובות בבעיות הנובעות מהיעדר דיווח מיידי על תאונות ברכבי העובדים. הדבר עשוי לגרום לנזקים כספיים כבדים לחברות ואף לפגיעה בבטיחות הרכבים. כחברת הליסינג הגדולה בישראל, המעניקה שירות לאלפי חברות מובילות בישראל, המאמצת באופן קבוע טכנולוגיות חדשניות, החלטנו ללכת צעד אחד קדימה ולהביא את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר למען הלקוח. אנחנו שמחים להיות הראשונים לפתח מערך שיסייע למשתמשים לדווח על תקלות ותאונות במהירות וביעילות, ונפעל מצידנו לתת את המענה המהיר והיעיל ביותר עבור המשתמשים ובכך למנוע הוצאות מיותרות וסיכון חיי אדם".