Telecom News - מהן האפליקציות הטובות לאנשי עסקים ומנהלים לניהול משימות?

מהן האפליקציות הטובות לאנשי עסקים ומנהלים לניהול משימות?

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> מהן האפליקציות הטובות לאנשי עסקים ומנהלים לניהול משימות?
מהן האפליקציות הטובות לאנשי עסקים ומנהלים לניהול משימות?

ניהול משימותמאת: מערכת Telecom News, 08.08.13, 14:10

אנשי עסקים ומנהלים טרודים, מן הסתם, במשך היום במשימות רבות. כמות המידע הרבה והצורך לזכור לבצע משימות רבות ולארגן את כל הפעולות והנושאים מצריכים אפליקציות, שתאתרנה מידע חדש בנושאים המעניינים את בעל העסק והמנהל ותקשרנה אותם למידע קודם, תאפשרנה סנכרון של כל המידע כולל תזכורות, הקלטות ותמונות גם למטרות שיתוף, ותיתנה בידיהם כלים לארגון סדר היום, כלים לתפקוד בארגון ואפשרויות לקשר מהיר עם עמיתים ועובדים.

נכון, שקיימות מזכירות/ים בארגון לכל עניין ונושא, אך לעיתים יש צורך אישי בניהול משימות חשובות ונושאי עניין אישיים מעבר לשירותי המזכירות בחברה או בעסק. למטרה זו קיימות אפליקציות בחינם העונות על צרכי איש העסקים והמנהלים למצוא מה שהם צריכים במהירות המירבית, לזכור ביצוע משימות ולנהל אותן ואת תחומי העניין ביעילות. להלן כמה אפליקציות "המשנות הכל".  

Todoist: To Do List, Task List: האפליקציה בחינם לאנדרואיד מאפשרת ניהול ומעקב אחר משימות, ארגונן לפי משתנים שונים וסנכרון מכל המכשירים.

Any.DO To-Do List & Task List: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מאפשרת ניהול משימות ושיתופן, סנכרון מול שירותי ענן גוגל ואינטגרציה עם Gmail.

ZenDay To-Do + Calendar: האפליקציה בחינם לאנדרואיד מאפשרת הצגת לוחות זמנים של פגישות ומשימות בתצוגת 3D.

Simple Calendar Widget: כשמה כן היא. האפליקציה בחינם לאנדרואיד מאפשרת בניית לוח פגישות.

יומן עבודה - Lite: האפליקציה בחינם לאייפון מיועדת לאיש העסקים לניהול משימות, ניהול לקוחות, סידורי עבודה ועוד.

Ringya: האפליקציה בחינם ממירה אנשי קשר לרשימות מסודרות לפי סיווג, שניתן לחפש בהן במהירות וביעילות.

Tempo Smart Calendar: האפליקציה בחינם לאייפון מהווה לוח שנה מתקדם לניהול פגישות עם עובדים / עמיתים / חברים, תוך איתור מיקום הפגישות, הצעות חניה וזמן נסיעה אליהן, פרופילי לינקדאין ומשלוח הודעות.

Cal| Your Life Your Calendar: האפליקציה בחינם לאייפון מהווה גם היא לוח שנה מתקדם לניהול אירועים ופגישות עם עובדים / אנשי עסקים/ חברים.

Wunderlist - To-Do & Task List: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מאפשרת ניהול משימות ורשימת תזכורות והערות.

24me - Smart Personal Assistant: האפליקציה בחינם לאייפון בשפות הרוסית, אנגלית, ספרדית ופורטוגזית, מארגנת את הלו"ז היומי ומנהלת משימות ואירועים.

Ee
vernote: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון,  מסנכרנת את כל התזכורות וההערות העסקיות לרשימת משימות, מאתרת מידע חדש ומידע שכבר נשמר, ומסכרנת אותו (תמונות, הקלטות, תזכורות) ומאפשרת שיתוף.

לבסוף, עוד אפליקציה חינמית שיכולה להשתלב:
Banjo: האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון מספקת אינטגרציה של פייסבוק, Foursquare, Twitter, Instagram ולינקדאין כדי   למצוא היכן עמיתים ועובדים (וכמובן גם חברים) נמצאים.האפליקציה מספקת תזכורות ועדכונים בתחומי העניין לחסכון בזמן.




 
 
 


 


Bookmark and Share