Telecom News - הסכם לסיוה הישראלית עם ענקית סלולר סינית ZTE

הסכם לסיוה הישראלית עם ענקית סלולר סינית ZTE

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> הסכם לסיוה הישראלית עם ענקית סלולר סינית ZTE
הסכם לסיוה הישראלית עם ענקית סלולר סינית ZTE
מאת: חיים חביב,13.8.13, 21:30סיוה
 
ZTE תשלב את מעבדי האותות של סיוה בתחנות בסיס סלולריות דור רביעי - LTE.
סיוה, ספקית טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, חתמה על הסכם לאספקת מעבד האותות הדיגיטלי CEVA-XC ליצרנית הסלולר הסינית ZTE. מעבדי האותות של סיוה ישולבו בתחנות בסיס מדור 4 שמפתחת ZTE - כיום מיצרניות מכשירי הסלולר ותחנות הבסיס הגדולות בעולם.
 
מעבד האותות של סיוה יאפשר ל-ZTE לפתח ולייצר שבבים בטכנולוגיית SDR המתאפיינת ברמת ביצועים גבוהה, עבור תחנות בסיס סלולריות התואמות ממשקים ותקנים שונים עם אפשרויות שדרוג באמצעות עדכוני תוכנה. זהו הסכם שני לחברה ברבעון האחרון עם יצרנית גדולה בתחום תחנות הבסיס, לאספקת מעבד האותות CEVA-XC עבור דור 4.
 
גדעון ורטהייזר, מנכ"ל סיוה: "בשנים האחרונות השקענו רבות במחקר ופיתוח כדי להבטיח את עליונות מעבד ה-CEVA-XC ביישומי תשתיות סלולר. ZTE היא מובילה עולמית מוכרת בתחום תשתיות הסלולר ובעלת מחויבות חזקה להוביל תחום זה גם בעתיד. החלטתה לאמץ את המעבד של סיוה עבור תחנת הבסיס העתידית שלה, מוכיחה את יעילות ורמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית עיבוד האותות שלנו".
 
בחברת ZTE הגיבו, כי "יכולת מעבד ה-CEVA-XC לתמוך בממשקי אוויר ותקנים רבים, ובכלל זה בדור 3 ודור 4, משרתת אותנו בפיתוח תחנות הבסיס הסלולריות העתידיות. הגמישות, כוח העיבוד וצריכת ההספק הנמוכה המוצעים על-ידי המעבד של סיוה מאפשרים לנו ליישם תשתית מבוססת תוכנה, המפשטת את פיתוח המוצר ותחזוקתו, ומשפרת משמעותית את היעילות הכוללת של תחנת הבסיס שלנו".
 
מעבדי האותות מבית סיוה משולבים כיום בשבבי יצרניות סלולר מובילות במסגרת למעלה מ-45 הסכמים לאספקת מעבדי אותות שחתמה עד כה, בהם יותר מ-25 הסכמים לדור 4. מעבד CEVA-XC תוכנן במיוחד לענות על בעיות צריכת ההספק, זמני והוצאות הפיתוח של שבבים המתאפיינים ברמת ביצועים גבוהה. מעבד זה תומך בממשקי אוויר רבים ובמגוון רחב של יישומים, כמו תקשורת סלולרית, תשתיות סלולר, קישוריות, שידור דיגיטלי, תקשורת לוויינית וחשמל חכם. סיוה מציעה פתרונות טכנולוגיים המשולבים בשבבים לסמארטפונים ומוצרי אלקטרוניקה בידורית. פתרונותיה הם בתחומי עיבוד האותות הדיגיטלי לתקשורת סלולרית, המולטימדיה, עיבוד קול, בלוטות' ותקשורת בתקני SAS ו-SATA. ב-2012, שולבו פתרונותיה של סיוה ביותר מ-1.1 מיליארד מוצרים, בהם סמארטפונים של יצרנים מובילים כמו HTC, Huawei, LG, נוקיה, מוטורולה, סמסונג, סוני, TCL ו-ZTE. למעלה מ-40% ממכשירי הסלולר הנמכרים בעולם מבוססים על מעבדי האותות הדיגיטליים של סיוה.   
LTE
Bookmark and Share