Telecom News - חוואוי העניקה לרד בנד את פרס Best Technology Response

חוואוי העניקה לרד בנד את פרס Best Technology Response

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> חוואוי העניקה לרד בנד את פרס Best Technology Response
חוואוי העניקה לרד בנד את פרס Best Technology Response  
מאת: מערכת Telecom News, 21.8.13, 11:45Red-Bend
 
זו שנה שנייה שנה שנייה ברציפות שרד בנד זוכה בפרסם הזה. התוכנה של רד בנד הוטמעה בעשרות מיליוני המכשירים הסלולריים של חוואוי.
 
רד בנד תוכנה, המובילה העולמית בשוק ניהול תוכנה סלולרית(MSM)  עם למעלה מ 1.75 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, הודיעה היום כי Huawei Device Co. Ltd. (חוואוי), המובילה העולמית באספקת פתרונות טכנולוגית מידע ותקשורת (ICT) העניקה לרד בנד את פרס Best Technology Response , החברה המספקת את המענה הטוב ביותר בשיתוף פעולה טכנולוגי, זו השנה השניה ברציפות. רד בנד נבחרה עבור שירות ותמיכת לקוחות מעולה ומתן שירותים מקצועיים שוטפים.
 
חוואוי הטמיעה את התוכנה של רד בנד בעשרות מיליוני המכשירים הסלולריים שלה. כאחת מתוך עשר חברות הסלולר המובילות בעולם עם מכירות ב 140 מדינות, חוואוי מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מעדכוני קושחה דרך האוויר (FOTA) ופתרון ניהול מכשירים, הטובים ביותר, באמצעות פתרונות התוכנה של רד בנד וביניהם vRapid Mobile® ו- vDirect Mobile®. פתרונות אלו חייבים לעבור בדיקות תקשורת ספציפיות לכל מפעיל, לפני הטמעתם. חוואוי צלחה בקלות בדיקות אלו בזכות הניסיון והידע של ארגוני הפיתוח, התמיכה והשירות  של רד בנד. הצלחה בבדיקות אלו מזרזת את זמן ההגעה לשוק ומבטיחה כי מכשירי הסלולר של לקוחות חוואוי יעודכנו באופן רציף והלקוחות ייהנו מחוויית המשתמש הטובה ביותר.
 
למעלה מ- 80 מפעילים ויצרני מכשירים הטמיעו את vRapid Mobile של רד בנד, פתרון התוכנה המוביל לעדכון פיצ'רים חדשים, אפליקציות ועדכוני מערכת הפעלה במכשירים סלולריים, דרך האויר. vRapid Mobile הינו פתרון ה FOTA האמין ביותר כיון שהוא מבטיח 100% הצלחה בהשלמת עדכון התוכנה גם במקרה של איבוד קישוריות או במקרה של בעיית חשמל או סוללה במהלך העדכון.
 
"חוואוי הינה אחת מספקיות הסלולר המובילות ביותר בעולם ואנו גאים על הבעת האמון בטכנולוגיה החדשנית שלנו וביכולתנו לתת מענה מהיר,המסייע לחוואוי לזכות בהצלחה מסחרית", אמר דני וונג, מנהל אזור סין רבתי ברד בנד. "אנו נמשיך לספק את הפתרונות והשירות הטובים ביותר לחוואוי כדי להפוך את מוצריה לטובים ביותר בעולם המשתנה במהירות".
Bookmark and Share