Telecom News - מקדונלדס מעודדת ילדים לאכול מזון מהיר וגם שימוש בסמארטפון בארוחה

מקדונלדס מעודדת ילדים לאכול מזון מהיר וגם שימוש בסמארטפון בארוחה

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> מקדונלדס מעודדת ילדים לאכול מזון מהיר וגם שימוש בסמארטפון בארוחה
מקדונלדס מעודדת ילדים לאכול מזון מהיר וגם שימוש בסמארטפון בארוחה

שולחן מקדונלדסמאת: מערכת Telecom News, 30.08.13, 16:12
 
מקדונלס החלה להפיץ במסעדותיה, כרגע באסיה, את "השולחן המאושר" שלה, כדי למשוך ילדים למסעדותיה, לקנות מזון מהיר ולהשתמש ב-NFC כדי להפוך את השולחן לזירת מירוצים אינטראקטיביים.

אתר GIZMODO דיווח היום על מאמצי מקדונלדס להגביר את מכירותיה בפנייה אל ילדים, ועל הצלחת פרויקט הניסוי שלה בסינגפור. מקדונלדס מתכוונת לצייד את מסעדותיה בצורה הולכת וגוברת בשלב זה באסיה, במה שהיא מכנה "השולחן המאושר" - The Happy Table. כדי להשתמש בו הילדים צריכים גישה לסמארטפונים עם יכולות NFC, ועליהם להוריד גם אפליקציה ההופכת את הסמארטפון למכונית מירוץ הנוסעת (הם מזיזים את הסמארטפון במצב מאוזן לשולחן) לאורכו של "השולחן המאושר". כשמזיזים את הסמארטפון ע"ג השולחן מופיע על המסך שלו כביש ומכונית. סדרות של סטיקרים NFC מתחת לשולחן מספקות מסלולים וסוגים שונים של מכשולים עבור הסמארטפון שהפך ל"מכונית" וגישה למשחקים הקשורים כמובן במזון מהיר, כמו למשל משחק מלחמה ב"בחורים רעים" כדי לעזור לרונאלד מקדונלד לארגן מסיבה באי מקדולנד ועוד. כל זאת כמובן בזמן הארוחה. 

השולחנות המהפכניים הללו יוצרו בשיתוף חברת הפרסום DDB Singapore, והם הפכו תוך חודשיים ללהיט היסטרי בסינגפור במסעדות המזון המהיר, ולכן הוחלט להפיצם בשלב זה למדינות אחרות באסיה. המטרה לבדוק את יעילותם שם ולאחר מכן להפיץ את השולחנות בכל העולם.

בצורה זו מעודדת מקדונלדס 3 התנהגויות לא רצויות:
צריכת מזון מהיר. 
שימוש ומשחק בסמארטפון בעת הארוחות. 
עידוד ללחץ של ילדים על הוריהם לקנות עבורם סמארטפונים יקרים בעלי יכולות NFC.
 
 
סרטון המחשה:

 





 
 
Bookmark and Share