Telecom News - רשות הדואר בשוויץ החלה בניסוי של בולי-SMS באמצעות המכשיר הנייד

רשות הדואר בשוויץ החלה בניסוי של בולי-SMS באמצעות המכשיר הנייד

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> רשות הדואר בשוויץ החלה בניסוי של בולי-SMS באמצעות המכשיר הנייד
רשות הדואר בשוויץ החלה בניסוי של בולי-SMS באמצעות המכשיר הנייד

דואר שוויץמאת: מערכת Telecom News, 04.09.13, 00:23
 
ראשונים לדווח: הדואר השוויצרי השיק ב-3.9.13 במסגרת ניסוי של שנה, דרך חדשה לתשלום באמצעות הסלולר עבור משלוח דברי דואר. זאת, ע"י בקשת קוד באמצעות SMS או באמצעות האפליקציה בחינם של הדואר.

אתר thelocal מדווח, שרשות הדואר בשוויץ בשיתוף SwissCom ו-Sunrise, החלה לבחון במסגרת ניסוי של שנה דרך חדשנית לתשלום על בולים עבור משלוח מעטפות בדואר, כאשר כל בול יעלה 1.2 פרנקים שוויצרים במקום 1 פרנק שוויצרי.

משנת 2006 ניתן לקנות בשוויץ בולים דרך האינטרנט ולהדפיסם בתכנית המכונה WebStamp. עתה, בולי ה-SMS מוסיפים עוד נדבך למשלוח דואר עבור אנשים שאין להם מדפסות, או אנשים שצריכים לשלוח מכתבים  כשהם נמצאים במקומות ללא גישה למדפסת.

המשתמשים שולחים באמצעות המכשיר הנייד את מילת המפתח STAMP למספר 414 בשוויץ. לאחר מכן נשלח למכשיר שלהם בחזרה קוד, שיש לרשום אותו על המעטפה בצד ימין למעלה (המקום בו מדביקים את הבול). ניתן להשתמש בקוד במעטפות עד גודל 25X17.6 ס"מ, במשקל עד 100 גרם ובעובי עד 2 ס"מ, תוך 10 ימים.

ניתן לקבל את הקוד גם לסמאטרפונים באמצעות האפליקציה בחינם של הדואר השוויצרי Swiss Post App לאנרואיד ולאייפון, שעודכנה ב-3.9.13 לקראת הניסוי.

הדואר בשוויץ מעוניין לבחון בשנת הניסוי את החדירה של השירות הזה. הצרכנים מקבלים בברכה את האפשרות הסלולרית הזו, אך הם אינם מרוצים מתוספת המחיר.

לנוכח שירותי הדואר השוויצרי בהדפסת בולים באינטרנט ועתה בקבלת בולי ה-SMS, לא נותר אלא להביט על דואר ישראל המדשדש, שלא מנצל את הקידמה הטכנולוגית למשלוח דברי דואר תוך שימוש ברשת ובסלולר, ומצבו מידרדר מיום ליום.
 
תמונה של הדואר השוויצרי: קבלת הקוד במכשיר הנייד וכתיבתו עלהמעטפה בצד ימין למעלה.
 
Swiss Post tests SMS mobile letter stamp


 





 
 
Bookmark and Share