Telecom News - Apple חתמה כנראה הסכם עם China Mobile-תערוך ב-11.9 אירוע בבייג'ין

Apple חתמה כנראה הסכם עם China Mobile-תערוך ב-11.9 אירוע בבייג'ין

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> Apple חתמה כנראה הסכם עם China Mobile-תערוך ב-11.9 אירוע בבייג'ין
Apple חתמה כנראה הסכם עם China Mobile - תערוך ב-11.9 אירוע בבייג'ין

עסקה עם סין
מאת: מערכת Telecom News, 04.09.13, 13:26
 
ראשונים לדווח: בנוסף לאירוע, שתערוך אפל בארה"ב ב-10.9, היא תקיים למחרת אירוע השקה בבייג'ין, שמרמז על חתימת העסקה עם ענקית התקשורת China Mobile.

עדכון 23.12.13: אפל חתמה הסכם סופי עם China Mobile.

עדכון 27.9.13 00:09 בתחתית הכתבה.


אתר ibtimes בחו"ל מדווח היום, שקרוב לוודאי, נסגר הסכם בין China Mobile לבין אפל, הסכם שעל מגעיו דיווחנו - כאן. Apple תוכל להציע את מכשירי האייפון שלה ל-740 מיליון המנויים של China Mobile. למעשה, אין ספק, שההסכם נחתם, כי זו הפעם הראשונה ש-Apple תערוך אירוע בסין וזה סימן חזק ביותר שהיא תצהיר על השת"פ עם China Mobile. האירוע יתקיים ב-11.9.13.

תמונת ההזמנה לאירוע, ששלחה חברת אפל בסין נמצאת למטה.

עד אייפון 5, הסיבה לאי הכנסת דגמי האייפון הקודמים הייתה אי-תאימות לרשת ה-3G הספציפית בה משתמשת China Mobile. אולם, עם השקת אייפון 5, שתומך ברשת 4G של China Mobile, נשאו המגעים בין 2 הענקיות פרי.

באירוע מצופה, שאפל תשיק בבייג'ין את דגם הדגל אייפון 5S ואת הדגם הזול יותר אייפון 5C עם הפלסטיק הצבעוני. בנוסף מצופה, ש-China Mobile תכריז על זירוז קידום רשתות גרסאות FDD-LTE  ובמיוחד TDD-LTE עבור המכשירים הללו. China Mobile עדיין לא הכינה כראוי את רשת ה-4G שלה ולכן, הפצת המכשירים לא תהיה מיידית אלא תהיה לפחות לקראת נובמבר שנה זו. China Mobile תשתמש באייפון 5S כמכשיר דגל לקידום רשת ה-TDD-LTE שלה, ולכן יש לצפות להפצה של אייפון 5S קודם לזו של אייפון 5C.

השקת 2 הדגמים החדשים הללו ברשת China Mobile תוביל בצורה משמעותית להגדלת מכירותיה של אפל ברבעונים הבאים.

צילום ההזמנה של אפל למדיה הסינית:
 
Apple Confirm Chinese iPhone event
 
עדכון 27.9.13 00:09: אתר סיני פרסם אתמול פוסטר של China Mobile עם אייפון 5S ואייפון 5C (תמונתו להלן) עם דיווח, שבאוקטובר-נובמבר תהיה בדיקה שלהם ברשת ה-LTE (דור 4). זו עוד אינדיקציה, ש-Apple ו-China Mobile קרובים לשת"פ.





 





 
 
Bookmark and Share