Telecom News - Via Europa מקימה נציגות: דני לאובר מונה למנכ"ל החברה בישראל

Via Europa מקימה נציגות: דני לאובר מונה למנכ"ל החברה בישראל

דף הבית >> מינויים >> Via Europa מקימה נציגות: דני לאובר מונה למנכ"ל החברה בישראל
Via Europa מקימה נציגות: דני לאובר מונה למנכ"ל החברה בישראל ומנכ"ל זמני של מיזם הסיבים לבתים- FTTH של חברת IBC
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.13, 12:45
 
חברת Via Europa, בעלת השליטה בחברת IBC Israel Broadband Company המקימה את רשת הסיבים האופטיים בישראל, הודיעה על מינויו של דני לאובר למנכ"ל ויה אירופה ישראל. במקביל, אישור היום דירקטוריון חברת IBC , כי לאובר ישמש כמנכ"ל IBC במשך תקופת ביניים, עד מינוי מנכ"ל לחברה.  
 
במסגרת תפקידו יהיה לאובר אחראי על הטמעת חזונה של ויה אירופה ופיתוח עסקי של IBC. ג'ונס בירגרסון, מייסד ויו"ר ויה אירופה העולמית: "תשתיות תקשורת מתקדמות ומודלים עסקיים יעילים הם תנאים הכרחיים להתפתחותן הכלכלית, החברתית והטכנולוגית של מדינות בעולם הגלובלי התחרותי של היום. תשתית סיבים אופטיים ניטראלית הוכחה כדרך היעילה ביותר  למימוש החזון מתוך תפיסה שזו הדרך להבטחת זרם מתמשך של פיתוחים ושירותים חדשניים, היוצרים צמיחה בקהילות ומחירים נמוכים יותר עבור צרכנים. תפקידה של ויה אירופה ישראל יהיה לספק ל-IBC את הניסיון והתמיכה המערכתית לבנייה מוצלחת של רשת סיבים אופטיים ניטראלית. דני לאובר מביא עמו ניסיון גלובלי נרחב בפיתוח מודלים עסקיים מתקדמים לתשתיות סיבים וייעוץ לקובעי מדיניות בכירים בתחום תקשורת לפיתוח כלכלי. לדני גם היכרות מעמיקה עם שוק התקשורת הישראלי ואני משוכנע שיתרום רבות לפיתוחה של חברת IBC בכלל".    
 
דני לאובר, בוגר אוניברסיטת אוקספורד במדעי המחשב ובעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בוסטון, מילא ב-13 שנים האחרונות שורה של תפקידים בסיסקו העולמית וכסמנכ"ל מכירות לשוק התקשורת הישראלי. לפני כן שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת פנטאקום שנרכשה על-ידי סיסקו וכסמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת רד קום מקבוצת רד בינת.  לאובר היה ממקימי מגי'ק אנגליה, העוסקת בתחום אפליקציות ומערכות מידע מתקדמות.
 
זר ברכות
קרדיט צילום: ש.וייס



 
 
Bookmark and Share