Telecom News - יבמ חושפת את משפחת ה- NeXtScale

יבמ חושפת את משפחת ה- NeXtScale

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ חושפת את משפחת ה- NeXtScale
יבמ חושפת את משפחת ה- NeXtScale
מאת: חיים חביב, 12.9.13, 17:45IBM
 
קו חדש של שרתים מבוססי ארכיטקטורה סטנדרטית המבטיחים ביצוע עיבודים ייעודיים, אחסון והאצת יישומים בטווח רחב של עומסי עבודה.
שרתי יבמ חדשים
IBM חשפה קו חדש של שרתים - משפחת שרתי NeXtScale, שמבוססים על ארכיטקטורה סטנדרטית, ותוכננו לביצוע משימות עיבוד, אחסון והאצת יישומים ועיבודים ייעודיים, במגוון עומסי עבודה. המערכות זמינות בתצורות משולבות ומוגדרות מראש להפעלה מידית או בתצורות גמישות להגדרה ולשילוב ע"י הלקוח. הארכיטקטורה החדשה מאפשרית הפעלת יחידות עיבוד עצמאיות ובלתי תלויות בארונית מסד אחת, ויכולת מדרוג רחבה במיוחד, המאפשרת לארגון להתרחב על פי צרכיו.

מערכות ה- NeXtScale הן תוספת עדכנית למשפחת ה- System x של יבמ, ותוכננו להתמודד במגוון רחב של עומסי עבודה, ברמת עמידות גבוהה. זאת, תוך אפשור הליכי רכש מהירים, קיצור זמני פריסה והפעלה וניהול יעילים. המערכת מסוגלת להתמודד עם מגוון יישומים רחב – החל ממחשוב טכני, דרך שילוב במסגרת מחשוב שריגי (grid), ועד לעומסי עבודה בתחום הניתוח האנליטי, ענני מחשוב בהיקפים גדולים, ווירטואליזציה של תשתיות.
 
המערכת החדשה תוכננה כרכיב מדף, מבוססת על תקני התעשייה, ומאפשרת בניה, הרכבה ושילוב מגוון אופציות עיבוד, אחסון והאצה גראפית. המבנה המודולרי פותח דרך להגדרת תצורות ופלטפורמות המותאמות ליישומים שונים, במבחר שרתים, מתגי רשת, מחברים, ארוניות ושלדות מסד. המערכת מאפשרת גידול והרחבה במקביל לגידול הצרכים במרכז עיבוד הנתונים. כך, שניתן להבטיח שימור של השקעות העבר, והפקת ערך מירבי לאורך זמן. הודות להתאמה לארוניות מסד סטנדרטיות, יכולים המשתמשים לשלב בקלות שרתי NeXtScale לצד רכיבים המגיעים מחוץ למשפחת המערכות החדשה בתוך ארונית אחת.

שלדת המסד הבסיסית של NeXtScale (שאסי) כוללת 12 חריצים ליחידות עיבוד או אחסון. כך, מתאים שרת NeXtScale nx360 M4, בעל שני שקעי המעבד, במיוחד למרכזי עיבוד נתונים המוגבלים בשטח הרצפה. השרת תומך במעבדי Intel Xeon E5-2600 v2, בצריכת מתח של עד 130 ואט, ובמקסימום של 12 ליבות עיבוד – על מנת להציע יותר ביצועים לכל מערכת. 
Bookmark and Share