Telecom News - iOS7 זמינה מהיום (18.9) בלילה לישראלים

iOS7 זמינה מהיום (18.9) בלילה לישראלים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> iOS7 זמינה מהיום (18.9) בלילה לישראלים
iOS7 זמינה מהיום (18.9) בלילה לישראלים
אפלמאת: מערכת Telecom News, 18.09.13, 09:30
 
בעלי אייפון 4 ומעלה ואייפד 2 ומעלה יוכלו להוריד את הגרסה החדשה הכוללת שיפורים רבים ועיצוב חדש.

עדכון 31.12.13: נכון להיום עודכנו 78% מהמכשירים בעולם.

ראשונים לדווח - עדכון בוקר 19.9.13: ב-16 השעות הראשונות, על פי אתר CNN, עדכנו את iOS7 כ-29.25% מלקוחות אפל. Apple טוענת, שיש לה כמעט 700 מיליון מכשירים. אולם בינואר דווח, שמחציתם לא בשימוש. אם ניקח זאת בחשבון, היו עדכונים לכ-100 מיליון מכשירים, שהם 6.3 מיליון עדכונים לשעה.

בנוסף, התנועה באינטרנט היתה 112% מעל הרגיל בגלל העדכון ולכן חלק חוו קשיים בהתקנה. ראו מפות תנועה באינטרנט מאירופה ומצפון אמריקה למטה.

בנוסף, עפ"י theindependent, השינויים בשעון המעורר גרמו לרבים לאחר לעבודה בבריטניה.
 
כפי שנמסר באירוע ההשקה של אייפון 5S ואייפון 5C עליו דיווחנו - כאן, בעלי אייפון 4, 4S, 5, 5C, 5S, אייפד 2, 3, 4, מיני ואייפוד טאץ' דור 5, יוכלו להוריד הלילה (יום רביעי 18.9.13 משעה 20:00) את הגרסה החדשה iOS7. העדכון ישוחרר בגרסאות להורדה דרך iTunes ודרך הסמארטפון עצמו ישירות "באוויר" - דרך תפריט הגדרות. 

 iOS7מגיעה עם הרבה שיפורים וחידושים ועם עיצוב חדש. להלן כמה מהתכונות החדשות:
 
חנות האפליקציות אפסטור מאפשרת חיפוש מבוסס מיקום ועדכון אוטומטי של אפליקציות המותקנות על הסמארטפון ללא צורך להיכנס ולעדכן.

מצלמה משופרת לבחירה בין צילום סטילס, וידאו, פנורמי ו-HDR. לפוקוס יש ללחוץ לשניה על כפתור הנמכת קול ולאחר מכן על כפתור הגברת קול ולצלם. בעלי אייפון 5 יכולים להשתמש בטווח רחב של פילטרים דמויי- אינסטגרם במצלמה. לבעלי אייפון 4S ומעלה המצלמה כוללת פורמט מרובע חדש בנוסף לפורמט הפנורמי הקיים כדי לצלם.

מסך בית מופיע בעיצוב מינימליסטי חדש של האייקונים למראה כללי, שטוח ויותר נקי. נעלמה הפונקציה "החלק לפתיחה". אפליקציות כמו הודעות מייל ו-SMS התחדשו בצבעים חזקים, ותחזית מזג האוויר התחדשה בתצוגה מבוססת מיקום.

תפריט אחד ניתן לגרירה של מרכז השליטה המרכז את כל ההגדרות, מדיה ויישומים לשליטה בכל התכונות כמו עוצמת קול ובהירות מסך. ניתן להגיע למרכז השליטה גם ממסך נעול. מרכז ההתראות מאפשר גישה קלה במיוחד לפנס, מצלמה, מחשבון ושעון מעורר ולהדלקה וכיבוי של האינטרנט האלחוטי והבלוטוס. 

סידור תמונות לפי מיקום או תאריך או אוספים, חיפוש בקלות בין התמונות, הוספת פילטרים ושיתוף גם ע"י iCloud.

סירי מופיעה גם בקול גברי וגם בגרמנית וצרפתית וכוללת אינטגרציה עם טוויטר.

יש תמיכה משופרת באפליקציות הרצות ברקע לחיסכון בחיי הסוללה. ניתן להיכנס לתפריט המולטי-טאסקינג באמצעות לחיצה כפולה על כפתור הבית. בנוסף, לגבי האפליקציות, ניתן עתה לראות תצוגה של האפליקציות הפתוחות ולסגור אותן רק ע"י החלקה.

דפדפן הסלולר ספארי מציג את הדפים על מסך מלא עם תפריטים נשלפים. יש גישה מהירה למועדפים, דפדוף קל בהחלקת אצבע ותצוגת טאבים חדשה. זאת, בתוספת שדה חיפוש חכם לגישה לכל האתרים המועדפים בלחיצה אחת. (נקישה על המסך פותחת חלון חיפוש ומקלדת ללא צורך ללכת למסך יעודי). 

פונקצית Do not Disturb עברה למרכז השליטה וניתנת לפיקוח בצורה קלה יותר ע"י לחיצה על האייקון דמוי חצי ירח. גם חסימת אנשי קשר לא רציים נעשית עתה בקלות ע"י בחירת אפשרות החסימה.

המקלדת באייפד ובאייפון נאה יותר למראה בצבע לבן נקי במקום האפור שהיה עד כה. אך רוב האפליקציות צד ג' משתמשות עדיין במקלדת הישנה וגם עדיין חלק מהאפליקציות המובנות של אפל.

ה-AirDrop המאפשר למכשירים קרובים זה לזה לשתף תמונות ע"י בלוטוס או WiFi זמין לדגמי אייפון 5, 5S, 5C, וגם לאייפד החדש, אייפד מיני ולאייפוד טאץ' 5. הוא לא זמין לאייפון 4 ו-4S.

יש אפשרות לשמירת סיסמאות מוצפנת, מספרי חשבונות בנק, ומספרי כרטיסי אשראי ב-iCloud.

לסיכום: יש שיפור ניכר בחוויית השימוש וגם בעלי אייפון 4 ואייפד 2, יכולים לצפות לשיפור משמעותי ללא צורך להחליף לדגמים החדשים.

לפני ההתקנה מומלץ לפנות מקום על הסמארטפון ע"י הסרת כל האפליקציות הבלתי-נחוצות וע"י העתקת ודיאו ותמונות למחשב, כדי לאפשר מחיקתם במכשיר.

הנחיות להורדה עצמה ושלביה מצויות למשל באתר cnet - כאן או באתר ibtimes - כאן.

בעלי המכשירים הישנים אייפון 3GS ומטה, לא יוכלו להוריד את העדכון. עם זאת, Apple שחררה אפשרות להוריד אפליקציות חדשות המותאמות למכשירים הישנים, כפי שדיווחנו ראשונים - כאן.

ראשונים לדווח - הערה: בנוסף לשחרור iOS7 העלתה Apple מ-50MB ל-100MB את הגבול להורדת אפליקציה מהאפסטור באמצעות הרשת הסלולרית. בכל מקרה, מומלץ לעשות זאת ב-WiFi.

הגדלה ל-100MB


התנועה באינטרנט עפ"י אתר globalnerdy באירופה ביום ד' 18.9.13 בשעה GMT 20:05:


התנועה באינטרנט באירופה


וכך זה נראה בצפון אמריקה באותו הזמן:


תנועה באינטרנט בצפון אמריקה
 
 סרט וידיאו (43 דקות): מבחן עומק ל- iOS7:





 
 
Bookmark and Share