Telecom News - YouTube תאפשר מנובמבר צפייה בווידאו במכשירים הניידים ללא אינטרנט

YouTube תאפשר מנובמבר צפייה בווידאו במכשירים הניידים ללא אינטרנט

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> YouTube תאפשר מנובמבר צפייה בווידאו במכשירים הניידים ללא אינטרנט
YouTube תאפשר מנובמבר צפייה בווידאו במכשירים ניידים ללא אינטרנט

יוטיובמאת: Telecom News, 18.09.13, 14:02
 
יוטיוב תאפשר לצפות בסרטונים בסמארטפונים ובטאבלטים בלי חיבור לאינטרנט, כרגע לפרק זמן בלתי ידוע. הדבר יכול לעורר דיונים לגבי זכויות יוצרים.

עפ"י הנתונים של YouTube, יש 1 מיליארד צופים יחודיים ביוטיוב בחודש. יש 6 מיליארד שעות צפיה כל חודש, שזה כמעט שעה לכל אדם על פני כדור הארץ (ו-50% יותר גבוה בהשוואה לשנה שעברה). 100 שעות וידאו מועלות ליוטיוב כל דקה. זמן הצפייה ממכשירים ניידים הוא 1.5 מיליארד שעות -25%. יש 1 מיליארד צפיות ביום ממכשירים ניידים.

אתר theguardian מדווח היום, שיוטיוב הודיעה, שתשחרר בחודש נובמבר הקרוב את האפשרות לצפות דרך האפליקציה בחינם YouTube בסרטונים וקטעי וידאו בלי חיבור לאינטרנט. הפונקציה הזו תהיה בחינם אך היא תכלול פרסומות. ניתן יהיה לצפות בסרטים במקומות בהם אין קליטה וגם בזמן טיסות והפלגות. הרווח של יוטיוב טמון כמובן בפרסומות. 

להלן נוסח ההודעה:
 

We're always exploring ways to bring more viewers to your content. As part of this effort, later this year we'll launch a new feature on YouTube's mobile apps that will help you reach fans -- even when they're not connected to the Internet.

This upcoming feature will allow people to add videos to their device to watch for a short period when an Internet connection is unavailable. So your fans' ability to enjoy your videos no longer has to be interrupted by something as commonplace as a morning commute.


יוטיוב הודיעה גם, שהיא תמסור בנובמבר פרטים לגבי "איך זה יעבוד עבור הצופים". לא ברור לכמה זמן ניתן יהיה לשמור את הסרטים על המכשירים הניידים והאם אכן יוכלו יוצרי סרטים לבחור שלא לקחת חלק, כפי שמסתמן עתה.

האפשרות החדשה להורדת סרטים ביוטיוב ושמירתם מחוץ לאינטרנט יכולה לעורר דיונים מעניינים לגבי זכויות היוצרים ובמיוחד בכל הנוגע למוזיקה.

עפ"י אתר theguardian, היכולת החדשה תיבנה על התכונה באפליקציית יוטיוב לאנדרואיד המכונה Preload.

ראוי לציין, ש-YouTube היא חלק בלתי נפרד מ-Google - ענק המונופולים בעולם, שכעת יתפוס נוכחות גם מחוץ לשהייה של הגולשים באינטרנט. כך, הפרויקט ידחוק לאחור את שוק המכשירים העצמאיים לצפייה בווידאו ללא אינטרנט, כולל נגני וידאו, שיהיו מיותרים.
 
 


 


Bookmark and Share