Telecom News - הבלוגרים הטכנולוגיים מוסברג וסווישר יעזבו את AllThingsD ויקימו אתר חדש

הבלוגרים הטכנולוגיים מוסברג וסווישר יעזבו את AllThingsD ויקימו אתר חדש

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> הבלוגרים הטכנולוגיים מוסברג וסווישר יעזבו את AllThingsD ויקימו אתר חדש
הבלוגרים הטכנולוגיים מוסברג וסווישר יעזבו את AllThingsD ויקימו אתר חדש
מאת: נירית וייס-בלט, 20.9.13, 17:45נירית וייס-בלט
 
ראשונים לדווח: הזוג המלכותי של בלוג הטכנולוגיה AllThingsD יעזוב את ניוז קורפ בסוף השנה. הבלוגרים הללו מוערכים בכ- 30 עד 40 מיליון דולרים. המותג יישאר ברשות הדאו ג'ונס/וול-סטריט ג'ורנל. מוסברג וסווישר יקימו בלוג טכנולוגי חדש.
  
וולט מוסברג (Walt Mossberg) כתב טכנולוגי בכיר מזה 20 שנה (פרסם את טורו ב-WSJ החל מ-1991), וקארה סווישר (Kara Swisher), גם היא ממערכת ה-WSJ, הקימו ביחד ב-2003 את הכנס הטכנולוגי המסורתי AllThingsD וב-2007 את הבלוג הטכנולוגי תחת אותו השם. הכנס השנתי בהנחייתם אירח את גדולי המנהלים בתעשייה: סטיב ג'ובס ולאחר מכן טים קוק, ביל גייטס, מארק צוקרברג ועוד. מוסברג התפרסם הודות לסקירות המקצועיות על גאדג'טים חדשים בשוק וסווישר התפרסמה הודות לסקופים הרבים, שהביאה מאזור סיליקון-וואלי (בין היתר, ממקורות רציניים בתוך חברת Yahoo). תחת הנהגתם צמח המותג AllThingD ל-8 מיליון מבקרים ייחודיים מדי חודש ולהכנסות שנתיות של 12 מיליון דולרים (בעיקר מהכנס השנתי).

 הציוץ

ג'רארד בייקר (Gerard Baker) העורך הראשי של ה-Dow Jones ועורך ב-Wall Street Journal הוציא ב-19/09/13 את ההודעה לעיתונות הבאה: "במשך שנים, הדאו ג'ונס והוול-סטריט ג'ורנל נהנו לעבוד עם וולט מוסברג וקארה סווישר לכיסוי החדשות הטכנולוגיות עבור קוראינו מכל העולם. לאחר דיונים, החליטו שני הצדדים שלא לחדש את ההסכם, כאשר יפוג החוזה בסוף השנה. בכוונתנו להרחיב את הכיסוי העולמי של סקציית החדשות הטכנולוגיות ולגייס עוד 20 בלוגרים, עיתונאים ועורכים. גם נרחיב את זיכיון הכנס שלנו להכלת כנסים טכנולוגיים בינלאומיים".
 
עפ"י קווין דילאני (Kevin Delaney), מוסברג וסווישר מעריכים את שווי המיזם שלהם בכ-40 מיליון דולרים ומצויים במו"מ מתקדם: כהכנה לעזיבת ניוז קורפ (News Corp), מוסברג וסווישר מחפשים השקעה לטובת אתחול אתר חדשות הטכנולוגיה תחת שם חדש. הם במו"מ מתקדם עם שלושה משקיעים פוטנציאליים, אחד מהם הואNBCUniversal  השייך ל-Comcast. את המשקיעים הנוספים טרם חשפו, אך מקורות תארו אותם כחברות תקשורת נוספות או משקיעים פיננסיים.
 
סווישר הגיבה כי אינה יכולה לשתף בפרטים אודות השותפים והמשקיעים החדשים, אך בכוונתם לגדול, לגייס עוד עיתונאי טכנולוגיה ולשלב יותר סיקור בווידיאו. בטוויטר שלה היא הגיבה לשאלה לגבי הישארות המותג ברשות הוולט סטריט ג'ורנל: "הם תמיד היו הבעלים של המותג, למרות ש-וולט ואני בנינו אותו".

בתמונות: קארה סווישר לצד וולט מוסברג עם כמה מרואיינים מפורסמים:
קארה סווישר עם סטיב ג'ובס
קארה סווישר עם מרק צוקרברג
קארה סווישר עם טים קוק



 
 
Bookmark and Share