Telecom News - לנדא חושפת איכות דפוס משופרת ועיצוב משודרג למכונות הדפוס

לנדא חושפת איכות דפוס משופרת ועיצוב משודרג למכונות הדפוס

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> לנדא חושפת איכות דפוס משופרת ועיצוב משודרג למכונות הדפוס
לנדא חושפת איכות דפוס משופרת ועיצוב משודרג למכונות הדפוס
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.13, 21:00מכונות הדפוס של לנדא
 
לנדא הודיעה על פיתוחים משמעותיים במכונות הדפוס הננוגרפיות שלהNanographic Printing presses) ) מדגמי Landa S10FC ו- S10C. הפיתוחים מקנים למכונות איכות דפוס משופרת ועיצוב משודרג וממצבים אותן כפתרון מכוון-ייצור להדפסה דיגיטלית של יישומי מיינסטרים בתחום הדפוס המסחרי. שיתוף פעולה צמוד עם לקוחות עוזר ללנדא להציע פריצת דרך בחוויית משתמש.
 
בני לנדא, מייסד, יו"ר ומנכ"ל לנדא אומר: "עבדנו בצמוד עם לקוחותינו על מנת להבטיח שמכונות הדפוס הננוגרפיות שלנו יספקו את התוצאות, איכות הדפוס והיכולות הנדרשות עבור ייצור מהיר. בנוסף, ה- Landa Operator Cockpit החדש מציב סטנדרט חדש בתפעול של כל מכונת דפוס, בין אם דפוס דיגיטלי או אופסט."
 
Landa Operator Cockpit – מגדירים מחדש את חווית המשתמש
מחקר מעמיק ושיתוף פעולה הדוק עם לקוחות הובילו להוספה של מספר תכונות חשובות ולתפישה חדשה בתפעול מכונות הדפוס. ה- Landa Operator Cockpit, מרכז ניהול ייצור משולב הממוקם בנקודת יציאת הנייר של מכונת הדפוס, מאפשר למפעילים לנטר ולשלוט על מכונת הדפוס ובו בזמן להשגיח בקלות על הדפים המודפסים היוצאים מהמכונה.

ה- Landa Operator Cockpit הוא עמדת עבודה בעלת עיצוב ארגונומי מתקדם, המקיפה את המפעיל באמצעי בקרה באמצעות מסך מגע, בכלי ניהול משימות, תמונות וידאו מאזורים עיקריים במכונה, ושולחן אור. בנוסף, כולל  ה- Landa Operator Cockpit אזור אישי המאפשר למפעילים לאחסן ולהציג פריטים אישיים שלהם.

מזרקי דיו חדשים משפרים את איכות הדפוס
מזרקי דיו חדשים משפרים את איכות הדפוס ומגדילים את הפרודוקטיביות של מכונת הדפוס. מזרקי הדיו החדשים הינם בעלי רזולוציה שלdpi  1200ומגיעים לרמות איכות הדפסה גבוהות יותר בדומה לרזולוציית ההדפסה ורמות האפור של דפוס האופסט. בנוסף, ארכיטקטורת מזרקי הדיו החדשה משפרת משמעותית את האמינות של הזרקת הדיו ומאפשרת ייתירות (Redundancy) לגיבוי במקרה של תקלה.
 
תכונות ופיתוחים נוספים

מערכת הזנת נייר מתקדמת
מערכת הזנת נייר אוטומטית תומכת הן בנייר והן בחומרים פלסטיים. המערכת מפחיתה רבות מהמשימות עתירות העבודה הקשורות להכנת הנייר, וכמו כן מאיצה את תהליך החלפת מצעי ההדפסה – ובכך מעלה את זמינות המכונה למקסימום. יכולות הזנת נייר ופריקת חומר מודפס ברציפות, מאפשרות למכונת הדפוס לפעול ללא צורך לעצור לשם החלפת  הנייר. מגש-עזר באזור יציאת הנייר מאפשר למפעילים לגשת לדוגמאות ההדפסה באופן אוטומטי, בלי לעצור את תהליך הייצור השוטף.

יחידת ציפוי משולבת (inline coating) אופציונלית
יחידת ציפוי משולבת (inline coating) קונבציונלית, הזמינה כאופציה, משביחה את המוצרים המודפסים בדפוס ננוגרפי, על ידי ציפוי שטח  כולל או באמצעות ציפוי סלקטיבי. יחידת הציפוי מדפיסה בעזרת גלילי פלקסו או פלטות, ותומכת  במגוון ציפוייUV  ומים.

מחויבות לשינוי
לנדא מתכננת את תחילת אספקת יחידות הבטא של ה- Landa S10FC Nanographic PrintingTM Press עבור יישומי אריזות קרטון ברבעון הרביעי של 2014. ה-Landa S10C Nanographic PrintingTM Press  עבור דפוס מסחרי והוצאה לאור, תסופק זמן קצר לאחר מכן.

בני לנדא מוסיף: "ביצענו שיפורים משמעותיים אשר יאיצו את הטרנספורמציה של דפוס דיגיטלי לטכנולוגית מיינסטרים." 
התפתחות הדפוס הדיגיטלי
Bookmark and Share