Telecom News - אלקטל-לוסנט חונכת סניף חדש בכ"ס ומציגה שירותי ענן בתקשורת

אלקטל-לוסנט חונכת סניף חדש בכ"ס ומציגה שירותי ענן בתקשורת

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> אלקטל-לוסנט חונכת סניף חדש בכ"ס ומציגה שירותי ענן בתקשורת
ראשונים לדווח: בטכס חגיגי חנכה אלקטל-לוסנט ישראל את משכנה החדש בכפר-סבא, שבמרכזו מרכז פיתוח והטמעות חדש עם כ- 100 מפתחים ומומחים לתחום התקשורת בענן, כחלק מהאסטרטגיה העתידית של עולם התקשורת: הכל הופך לווירטואלי ובענן. 
מאת: אבי וייס, 30.9.13, 20:30חיים טייכהולץ

בטכס חגיגי בהשתתפות מאות אורחים מכל עולם התקשורת הישראלי, לרבות שגריר צרפת בישראל, ראש העיר כפר-סבא, ראשי משרד התקשורת לדורותיהם, ראשי חברות מעולם התקשורת, ראשי חברות הון סיכון והשקעות, ספקיות התקשורת (לרבות חברות התקשורת מהרשות הפלסטינאית ובראשן פלטאל), חנכה אלקטל-לוסנט את משכנה החדש בכ"ס, במתחם החדש בשם "עתיר ידע".

מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל, חיים טייכהולץ (בתמונה משמאל): "אני נרגש לחנוך את המשכן החדש שלנו, שמרכז את מיטב הידע הטכנולוגי של אלקטל-לוסנט, שמוקדש כולו לטובת לקוחותיה מכל קצוות עולם התקשורת בישראל ובעולם. אנו חונכים היום את מעבדת הענן העולמית המרכזית של אלקטל-לוסנט עם כ- 100 עובדים רק במרכז זה, במערכת המכונה CloudBand. המערכת הזו מבוססת על טכנולוגיית NFV (ר"ת: Network Function Virtualization), שהיא טכנולוגייה על בסיס עקרונות ה- SDN.

טכנולוגיית ה- NFV מחברת בין עולם התקשורת לווירטואליזציה ולענן. היא הופכת את הרשת ליותר פשוטה, דינמית, זולה וגמישה לשינויים. זה לא הענן של אמזון. זה ענן של ספקי תקשורת, ענן מבוזר, מנוהל מרכזית עם הבטחה לשרידות מלאה, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית בכל תנאי. זה ההווה והעתיד של עולם התקשורת". 
מישל קומבס
מנכ"ל אלקטל-לוסנט העולמי, מישל קומבס (Michel Combes) (בתמונה משמאל), שהיה מנכ"ל וודאפון אירופה עד כניסתו במאי השנה לתפקיד מנכ"ל אלקטל-לוסנט: "כמנכ"ל חדש, שבא מתעשיית מפעילי התקשורת, חשבתי, שזה נכון יהיה, שבין המקומות הראשונים שאבקר בעולם יהיה הסניף של אלקטל-לוסנט בישראל. ישראל היא ארץ החדשנות ואני מכיר אותה מתפקידי הקודמים. אני מוניתי לתפקיד מנכ"ל אלקטל-לוסנט כדי להביא לחברה את נקודת המבט של העתיד של עולם התקשורת מנקודת הראות של מפעילות התקשורת. לכן, הבאתי איתי תכנית של חדשנות, במטרה להוביל את אלקטל-לוסנט לעולם החדש של שירותי IP שבמרכזם הענן.

החדשנות היא הבסיס של החברה ולכן אני רואה חשיבות מרכזית למרכז הפיתוח שלנו בישראל. ישראל היא ארץ מעניינת לא רק מבחינת החדשנות אלא גם בגלל מגוון חברות התקשורת שיש בה. זו ארץ דינמית, שכל הזמן נולדות בה חברות תקשורת חדשות ושחקנים חדשים. אני מעוניין להקשיב ולהכיר את השוק המקומי, כדי לתת פתרונות לכל הלקוחות, ותיקים כחדשים.

אנו מתכוונים להוביל את תחום החדשנות בשוק התקשורת העולמי וישראל תהיה חלק חשוב ומרכזי בהובלה הזו, כי המהלך של העברת חברות התקשורת לשירותי ענן הוא מהלך היסטורי שאנו מובילים אותו, בין היתר בעזרת מרכז הפיתוח וההדגמות, שיש כאן בישראל אותו אנו חונכים היום". 
 
הכל עובר לענן



 
 
Bookmark and Share