Telecom News - אבן דרך משמעותית בהתפתחות HOT mobile: הגיעה לנתח שוק של 11.3%

אבן דרך משמעותית בהתפתחות HOT mobile: הגיעה לנתח שוק של 11.3%

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> אבן דרך משמעותית בהתפתחות HOT mobile: הגיעה לנתח שוק של 11.3%
אבן דרך משמעותית בהתפתחות HOT mobile: הגיעה לנתח שוק של 11.3%
מאת: מערכת Telecom News, 7.10.13, 21:00הוט מובייל
 
הדיווח הזה מבטיח את השבת הערבות בהיקף של מעל 600 מיליון ₪, על פי המנגנון שקבע משרד התקשורת להוט מובייל.
 
HOT mobile דיווחה הבוקר למשרד התקשורת, כי נכון למועד הבדיקה שנקבע, הגיעה החברה לנתח שוק ממוצע של 11.3% משוק הסלולר הפרטי, וזאת, על אף התחרות העזה בשוק זה.
 
HOT mobile זכתה במכרז של משרד התקשורת, וקיבלה את רישיון המפעיל הסלולרי לאספקת שירותי דור 3 ב- 26.9.2011, זאת לאחר שהציעה 705 מיליון ₪ בעבור דמי הרישיון (מתוכם 695 מיליון ₪ ניתנו כערבות).

משרד התקשורת קבע מנגנון להפחתת דמי הרישיון, אותם נדרש הזוכה במכרז לשלם, והמשכלל 3 פרמטרים: סך המנויים, סך הדקות היוצאות, וסך ההכנסות. המועד הראשון לבדיקה נקבע  ל– 26.9.2013, והמועד השני נקבע  ל– 26.9.2016.
 
בהתאם למועד הבדיקה הראשון ולמנגנון שנקבע על ידי משרד התקשורת, דיווחה הבוקר חברת HOT mobile, כי הגיעה לנתח שוק ממוצע של 11.3% בשוק הסלולר הפרטי, והוא מהווה תוספת של 9.52% מעל נתח השוק, שהיה בידיה ערב פתיחת התחרות ביום 26.9.11, וזאת, בהתאם למדדים ולהגדרות שנקבעו על ידי משרד התקשורת.
 
עתה, בהתאם לתנאי המכרז והרישיון, מבקשת החברה להפחית את דמי הרישיון, ולהעמידם על סך של 10 מיליון ש"ח (אשר שולמו על ידיה עם קבלת הרישיון), וכן להפחית את סכום הערבות שהופקדה על ידי החברה, מסך של 695 מיליון ש"ח לסך של 80 מיליון ש"ח.
 
אילן צחי, מנכ"ל HOT mobile חברת" :HOT mobile הגיעה להישג חסר תקדים, עם נתח שוק ממוצע של 11.3% משוק הסלולר הפרטי, תוך פחות משנה וחצי מיום ההשקה, וזאת על אף התחרות העזה. החברה צומחת, והופכת לגורם משמעותי, המבטיח שהתחרות תישמר לאורך זמן. העמידה במנגנון שקבע משרד התקשורת מעידה, כי מדובר בחברה סלולרית בת קיימא ובעלת העוצמה הנחוצה, להמשיך ביתר שאת את המשימה שלקחה על עצמה."
 
הצלחה



 
 
Bookmark and Share