Telecom News - כנס לקוחות SysAid: פתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל

כנס לקוחות SysAid: פתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> כנס לקוחות SysAid: פתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל
כנס לקוחות SysAid: פתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל
מאת: מערכת , 15.10.13, 17:25 Telecom News
 
ב-14.10.13 חגגו SysAid וקונסיסט את השקתו של ממשק משתמש חדש ל- SysAid HelpDesk. בכנס הושם דגש על שיתוף הפעולה בין סיסאייד וקונסיסט, שמובילות בישראל את תוכנת ההלפ-דסק וניהול הIT -.

בכנס הלקוחות הראשון של SysAid בישראל, הוצגה הגרסה החדשה SysAid HelpDesk 9.1,  שבה הושקעו חודשי מחקר ופיתוח רבים. בין החידושים שהוצגו בכנס: ארגון כל הפונקציות תחת 4 קטגוריות עיקריות, ריכוז כל הגדרות המערכת במיקום אחד, יצירת תפריט מותאם אישית ועוד. בין הפונקציות החדשות, שניתן למנות: אפשרות להשתלטות מרחוק באמצעות כל דפדפן התומך ב HTML 5, אפליקציה המאפשרת שליטה במערכת באמצעות אייפד, תוך ניצול כל יכולותיו (כגון שימוש במצלמה) ועוד.

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, נציגת SysAid בישראל: "הצלחתה של SysAid להפוך לפתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל, טמון, בין היתר, בכך, ש- SysAid מאפשרת לבקר ולנטר את מגוון הפעילויות של יחידת המחשב בארגון ובכך מקפיצה את רמת ניהול יחידות המחשוב בארגונים. כל זאת, בקלות ובמהירות, ומבלי להזדקק לפרויקט ארוך, יקר ועתיר סיכונים. ארגונים מחפשים פתרון מהיר ויעיל לניהול מערך ה-IT והתמיכה".

ירמי בנג'ו מנהל מערכות המידע של "שלמה חברה לביטוח": הסיבה לבחירה בסיסאייד נבעה מהעובדה, שהיא מאפשרת לנהל את יחידות המחשוב מלמטה למעלה. סיסאייד מספקת פתרון מקצה לקצה, כך שכל צורכי ה IT מקבלים מענה תחת שירות שולחני אחד".
שרית להב, מנכ"לית SysAid, סקרה את סיפור הקמתה של סיסאייד מחברת גארז', לחברה המוכרת בהצלחה ב-143 מדינות וב- 42 שפות, תוך הובלת שוק תוכנות ההלפ-דסק בישראל. SysAid HelpDesk הוטמע עד היום ביותר מ- 300 ארגונים, ביניהם 100 ארגונים רק בשנה האחרונה. להב ציינה את שיתוף הפעולה ההדוק בינה לבין קונסיסט מערכות, שהחלה לפני 7 שנים. 2 החברות חוגגות החודש את יום הולדתן: סיסאייד חוגגת עשור וקונסיסט חוגגת ארבעים שנות פעילות, עשרים מתוכן בישראל.

ישראל ליפשיץ יו"ר דירקטוריון SysAid התמקד בהרצאתו באתגרים העומדים בפני מחלקות ה-IT במציאות בה עובדים מביאים את המכשירים הניידים הפרטיים שלהם לארגון. ליפשיץ הסביר, כי בניגוד לדעה הרווחת, השימוש במכשירים הניידים אינו מפחית עלויות לארגון. אולם, הוא יכול לייעל את העבודה ולחזק את מחויבות העובדים למקום עבודתם.
 
בתמונה משמאל לימין: עופר שקד, משה אטיה, ישראל ליפשיץ, שרית להב.
 
 
 
סיסאייד



 
 
Bookmark and Share