Telecom News - תואר ד"ר כבוד למנכ"לית חברת אינטל ישראל

תואר ד"ר כבוד למנכ"לית חברת אינטל ישראל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> תואר ד"ר כבוד למנכ"לית חברת אינטל ישראל
תואר ד"ר כבוד למנכ"לית חברת אינטל ישראל
מאת: חיים חביב, 23.10.13, 20:30מקסין פסברג, בקרוב ד"ר לשם כבוד
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב תעניק תואר ד"ר כבוד למנכ"לית חברת אינטל ישראל מקסין פסברג.
 
מקסין פסברג, מנכ"לית חברת אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית, תקבל תואר ד"ר לפילוסופיה כהוקרה מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בטקס מיוחד, שיתקיים ב-10.11.2013, במסגרת אירועי "יום בן-גוריון" - יום האזכרה המסורתי לראש ממשלת ישראל הראשון.
 
יחד עם פסברג, יקבלו את התואר אישים נוספים: אמן ואוצר האמנות הישראלי - דוד טרקטובר, שחקנית התיאטרון - ליא קניג, המדען פרופ' רפאל משולם, והארכיאולוג פרופ' עופר בר יוסף. במעמד זה תקבל אלונה ברקת, היו"ר והבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, את אות יקירת הנגב.
 
בהנמקות האוניברסיטה להענקת התואר לפסברג נאמר, כי התואר מוענק: "מתוך הערכה למנהיגה רבת-מעשים, מעמודי התווך של תעשיית הטכנולוגיה העילית בישראל, המנהלת הכללית של אינטל ישראל וסגנית נשיא מפעלי הייצור של חברת אינטל העולמית ולאות כבוד לכימאית ומנהלת בעלת מעוף, שמסלול חייה שזור בצמיחתה המהירה של התעשייה עתירת-הידע בישראל במפנה המילניום".
 
נימוקים נוספים להענקת התואר לפסברג: הוקרה על תרומתה החשובה לקידום ולפיתוח אזור הדרום, בנטלה חלק חשוב בהקמת מפעלי הייצור של אינטל בקריית גת, שמפרנסים בכבוד אלפי משפחות ומספקים כר נרחב לצמיחה אישית של תושבי הדרום ולמימוש יכולותיהם, ומתוך כך תורמים לשגשוג הקהילה כולה. עוד נאמר כי התואר יוענק לה "לאות תודה על פעילותה הציבורית לקידום החינוך ואיכות הסביבה, לשיתוף פעולה בין התעשייה והאקדמיה ובמסגרת תפקידיה כחברה במועצה המנהלית ובוועדת הביקורת של בנק ישראל, ועל היותה מופת של מנהיגות נשית המשלבת עוצמה, מחויבות וחזון".
ד"ר לשם כבוד
Bookmark and Share