Telecom News - בעקבות UN Women: קמפיין Free&Equal לקהילה הגאה בהתייחס לגוגל

בעקבות UN Women: קמפיין Free&Equal לקהילה הגאה בהתייחס לגוגל

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> בעקבות UN Women: קמפיין Free&Equal לקהילה הגאה בהתייחס לגוגל
בעקבות UN Women: קמפיין Free & Equal לקהילה הגאה בהתייחס לגוגל
מאת: מערכת Telecom News, 25.10.13, 00:24

בעקבות הקמפיין של UN Women, שמציג פוסטרים של דמויות של נשים מחברות שונות כאשר במיקום של הפה שלהן מופיעה תבנית ובה רשומות תוצאות פופולריות של מילות חיפוש בגוגל הפוגעות בנשים ומפלות נשים, התפרסם קמפיין דומה מטעם האו"ם המתייחס למילות חיפוש בגוגל הפוגעות בחברי הקהילה הגאה, ההומואים והלסביות.

לאחר שקמפיין UN Women עורר תהודה רבה ברחבי העולם, כאשר הוכיח, שמילות החיפוש המשלימות בגוגל פוגעות בנשים, כפי שדיווחנו עם דוגמאות תוך הצגת הפוסטרים של הקמפיין - כאן,  התפרסם בהשראתו קמפיין דומה Free & Equal עבור הקהילה הגאה, מטעם UN Human Rights Office, שמציג באותה צורה דמויות של חברי הקהילה הגאה, כאשר במיקום של הפה שלהם מופיעה תבנית ובה רשומות תוצאות פופולריות של מילות חיפוש בגוגל הפוגעות בחברי הקהילה.


גם במקרה זה, צורפו המילים: should, shouldn't, need  וכד' למילה gays במקום למילה Women.

התוצאות של החיפוש בגוגל כמו gay need to put to death, או gays shouldn't adopt, או gays should be killed, מראות, שלמרות כל ההתקדמות בשנים האחרונות במדינות רבות, נצחונות משפטיים וגידול בתמיכה לכיוון שיוויון של הקהילה הגאה, הרי במנוע ההחיפוש של גוגל יש אוקיאנוס של שנאה. לכן, נושא הקהילה הגאה נמצא כרגע גם הוא על סדר היום באו"ם.

להלן דוגמאות של פוסטרים מהקמפיין Free & Equal:

un free and equal


 
 
קמפיין Free & Equal

 
 
 
 
קמפיין Free & Equal


 
Bookmark and Share