Telecom News - ערוץ i24news נחנך חגיגית בנמל יפו

ערוץ i24news נחנך חגיגית בנמל יפו

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> ערוץ i24news נחנך חגיגית בנמל יפו
ערוץ הטלוויזיה החדש i24news נחנך בטכס רב רושם בבניין חדש בנמל יפו. הערוץ משדר בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית ועברית. המממן הוא פטריק דרהי (הבעלים גם של הוט). דרהי והמנכ"ל פרנק מלול, שעלה לארץ מצרפת כדי לנהל את הערוץ, מציגים את ישראל מנקודת מבט חדשה, דרך ערוץ טלוויזיה עצמאי המשדר מישראל. ציונות במיטבה.
מאת: אבי וייס, 5.11.13, 23:30אולפן הטלוויזייה

בטכס מפואר בו השתתפו כל צמרת הבידור, התקשורת, הרגולציה וההפקות הטלוויזיה של ישראל, עם השר סילבן שלום, השגריר הצרפתי ואורחים רבים מכל רחבי תבל (במיוחד מצרפת), נחנך אולפן ענק המכיל 3 עמדות שידור מתקדמות ביותר המשדרות ב- HD. האולפן משדר 24 שעות ביממה חדשות באנגלית, ערבית וצרפתית.

לדברי פטריק דרהי, שיזם את הקמת הערוץ והביא להפעלתו תוך זמן ממש קצר, בנמל יפו, הערוץ החדש כבר מגיע למאות מיליוני צופים פוטנציאלים וגם משודר על רשת האינטרנט.

אגב, אין לערוץ יכולת לשדר חדשות בעברית, או לשדר על רשת האינטרנט בישראל. זאת, בגלל הרגולציה העקומה הקיימת בישראל. אבסורד במיטבו, יושבים בנמל יפו ולא יכולים לשדר בישראל. זה ממש לא מגיע לאנשים, שתרמו ממיטב כספם וזמנם כדי לקדם את התדמית של ישראל באמצעות רשתות הטלוויזיה. ציונות    נטו בעולם ציני . השר סילבן שלום אמר מעל לבמה: "אני מצדיע לפטריק דרהי ולפרנק מלול. זה בשבילי כמו 'ביאת המשיח', התגשמות חלום". בהחלט תודה מקורית וחמה. יש להמשיך אותה בביטול הרגולציה העקומה, שמונעת מאזרחי ישראל לקבל ערוץ חדשות מתחרה, שישודר גם פנימה, ולא רק החוצה, בשפות זרות. 



 
 
Bookmark and Share