Telecom News - אתר SilkRoad לממכר סמים מת. יחי SilkRoad 2.0 החדש

אתר SilkRoad לממכר סמים מת. יחי SilkRoad 2.0 החדש

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> אתר SilkRoad לממכר סמים מת. יחי SilkRoad 2.0 החדש
אתר SilkRoad לממכר סמים מת. יחי SilkRoad 2.0 החדש
מאת: מערכת Telecom News, 7.11.13, 00:09

ראשונים לדווח: אתר "דרך המשי" החלופי - SilkRoad 2.0 עלה מהקבר של אתר SilkRoad הישן, שנסגר לפני כחודש ע"י ה-FBI. האתר החלופי משתמש גם הוא ב-Tor ובביטקוין כדי להגן על האנונימיות של הגולשים הקונים סמים באיכות טובה ובקלות. המסר של האתר החדש: אי אפשר להרוג את הרעיון של SilkRoad.

כחודש לאחר סגירתו ע"י ה-FBI של האתר הפופולרי ביותר בעולם לממכר סמים, וגם נשק , פדופיליה וסחר בבני אדם - SilkRoad, ומעצרו של הצעיר בן ה-29 Ross William Ulbricht, שהפעיל את האתר עבור 900,000 הלקוחות תחת הכינוי Dread Pirate Roberst, כפי שדיווחנו בכתבה מאד מפורטת ומלווה בתמונות- כאן, אתמול דווח, שעלה לאוויר מתוך קברו של "דרך המשי" הישן אתר חלופי חדש המשתמש גם הוא ב-Tor ובביטקוין כדי להגן על האנונימיות של הגולשים הקונים סמים, כמקובל באתר של "הרשת האפלה". דפי האתר החדש SilkRoad  2.0 דומים להפליא לדפי הבית של האתר המקורי, כפי שניתן לראות להלן:
 

דף הבית של אתר דרך המשי החדש
 
 
 
מסך אתר דרך המשי החדש


הכיתוב בדף הבית של אתר "דרך המשי" לאחר שנסגר ע"י ה-FBI היה: This Hidden Site Has Been Seized.
הכיתוב הנ"ל הוחלף למשפט כדלקמן: This Hidden Site Has Risen Again, ש"עושה צחוק" מה-FBI, כפי שניתן לראות בתמונת  הכניסה לאתר החדש:

 
דף הכניסה לאתר דרך המשי החדש




ציוץ בטוויטר כ-20 דקות לפני עליית האתר החדש אתמול לאוויר מטעם ה-Dread Pirate Roberts החדש (כמובן לא Ross Ulbricht) היה כדלקמן:

You Can Never Kill The Idea Of SilkRoad.

באתר החדש יש כרגע 500 סוגי סמים, אך המכירות תתחלנה לקראת סוף שבוע זה, עבור מאות אלפי הלקוחות, שלא רוצים לקנות סמים ברחוב, אלא מעוניינים לקנות סמים באיכות טובה ביותר ובנוחות באינטרנט ולקבל את המשלוח ישירות לביתם.

ראוי לציין, ש-TorSearch - מנוע חדש דמוי גוגל לחיפוש אנונימי עמוק ברשת האפלה, הוקם  כמה ימים לאחר סגירת אתר "דרך המשי" המקורי, כפי שדיווחנו - כאן. נראה, שהציוץ הנ"ל בטוויטר אומר הכל:  אי אפשר לעצור את מכירת הסמים ברשת האפלה. על כל אתר שייסגר יעלו לאוויר כמה אתרים במקומו. לכן, השאלה מתי השלטונות האמונים על אכיפת החוק יסגרו את ההפקרות הזו - נשארת פתוחה

 



 
 
Bookmark and Share