Telecom News - מייסד ומנכ"ל אקמאי הגיע לישראל ונפגש עם נשיא המדינה

מייסד ומנכ"ל אקמאי הגיע לישראל ונפגש עם נשיא המדינה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מייסד ומנכ"ל אקמאי הגיע לישראל ונפגש עם נשיא המדינה
מייסד אקמאי הגיע לישראל ונפגש עם נשיא המדינה
מאת: מערכת Telecom News, 7.11.13, 18:20אינטרנט עולמי

פרופ' טום לייטון, מייסד ומנכ"ל אקמאי, הגיע לישראל להשקת מרכז פעילות של אקמאי בארץ ולציון 15 שנה להיווסדה של החברה. אקמאי תגייס עובדים בישראל ומספרם בחברה יגדל ב-30% בשנת 2014.

פרופ' טום לייטון, מייסד שותף ומנכ"ל חברת אקמאי טכנולוגיות (Akamai Technologies Inc.), פלטפורמת ענן מובילה בעולם עם למעלה מ-141,000 שרתים ב-90 מדינות המשולבים בתוך מעל 1200 רשתות אינטרנט, נחת הבוקר (ה') בישראל לביקור של יומיים, לציון 15 שנים להיווסדה של החברה. בביקורו ישיק היום לייטון באופן רשמי את משרדי החברה החדשים בהרצליה, יכריז על גיוס להגדלת מספר עובדי החברה בישראל (שמספרם עומד כרגע על 100 מתוך 3,700 עובדי החברה בעולם), ויפגש עם מספר חברות ישראליות, במטרה לאתר שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ בעלות חדשנות טכנולוגית כמו גם להעמיק את הקשר הישראלי.
 
פרופ' לייטון נפגש הבוקר עם נשיא המדינה שמעון פרס, והעניק לו ספר חדש המגולל את סיפור חייו של הישראלי דניאל לוין ז"ל, תלמידו ב-MIT של לייטון ומייסד שותף שלו בחברת אקמאי, שנהרג באסון התאומים בשנת 2001, (היה על סיפון המטוס שנחטף והתרסק אל תוך אחד ממגדלי התאומים), שלוש שנים בלבד לאחר הקמת אקמאי. המדובר בספרה הביוגרפי של מולי נייט רסקין No Better Time: The Brief, Remarkable Life of Danny Lewin, the Genius Who Transformed the Internet, אודות חייו ופועלו של דניאל לוין, שהתפרסם בספטמבר 2013. הנשיא פרס בירך את לייטון על ביקורו ואמר, שהוא מעריך מאוד את העבודה של חברת אקמאי בישראל וכי הוא מקווה לראות את אקמאי מרחיבה את פעולותיה אף יותר ברחבי המדינה.           .
 
פרופ' טום לייטון: "כנשיא מדינת ישראל ניכרת השקעתך בקידום הטכנולוגיה בישראל ובעולם כולו, מה שמציב את ישראל בחוד החנית הטכנולוגית כאומת סטארטאפ. זהו כבוד עצום עבורי לבקר בישראל, אליה אני מרגיש חיבור מיוחד לאור הקשר המיוחד של החברה למדינה". לייטון הוסיף: "יש לי מקום חם לישראל ואני שמח על כך ששניים מפרויקטי הדגל של החברה נחתו בישראל ומובלים בידי מיטב המוחות בישראל - האחד בתחום אבטחת אתרי אינטרנט מפני התקפות סייבר והשני, פיתוח הדור הבא של שרתי ההאצה. יש לנו תוכניות רבות בהקשר לעתיד פעילותינו בישראל, אנו נוסיף לגייס עובדים, להשקיע בחברות צעירות עם חדשנות טכנולוגית ולרכוש חברות בתחומי העניין שלנו".
 
רוני זהבי, לשעבר יזם משותף ומנכ"ל קוטנדו (נרכשה ב-2011), סמנכ"ל בכיר באקמאי העולמית ומנהל הפעילות בישראל: "אקמאי היא אחת ויחידה בתחומה והיא למעשה מקשרת בין משתמשי קצה בכל מקום בעולם לבין יצרני התוכן. אקמאי מאיצה פעילויות אתרים ומגינה עליהם מפני התקפות סייבר. עבור עובדים זו הזדמנות יוצאת דופן להיות חלק מצוותי עבודה שהתוצר שלהם משפיע על כל כך הרבה אנשים באינטרנט".
 
בתמונה דר' לייטון מעניק לנשיא  פרס את הספר המגולל את סיפור חייו של הישראלי דניאל לוין ז"ל.
 
צילום: נגה שדמי ואן דה ריפ
שמעון פרס וטום לייטון
 



 
 
Bookmark and Share