Telecom News - הטכניון - אושרה הקמת המכון לטכנולוגיה בסין

הטכניון - אושרה הקמת המכון לטכנולוגיה בסין

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> הטכניון - אושרה הקמת המכון לטכנולוגיה בסין
הטכניון - אושרה הקמת המכון לטכנולוגיה בסין
מאת: חיים חביב, 10.11.13, 17:30הטכניון
 
הטכניון אישר את שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת שנטאו במחוז גואנגדונג שבסין, להקמת מכון טכנולוגי משותף.
 
בהחלטה, שהתקבלה ברוב מכריע של סנט הטכניון, נאמר כי: "מזכר ההבנות, שנחתם בין הטכניון לאוניברסיטת שנטאו, בתאריך 29.9.13, יהווה בסיס להסכם המפורט בין המוסדות להקמת מכון טכניון-גואנגדונג לטכנולוגיה - TGIT וכי חברי הסנט מברכים את הנשיא והנהלת הטכניון על היוזמה והמעוף ביצירת הקשר האסטרטגי עם אוניברסיטת שנטאו והקרן הפילנטרופית של מר לי קא שינג."
 פרופסור פאול פייגין
בהמשך לאישור מזכר ההבנות עם סין, אישר הוועד המנהל של הטכניון את מינויו של פרופסור פאול פייגין, (בתמונה משמאל) לתפקיד (חדש): סגן הנשיא לפרויקטים אסטרטגיים.
 
פרופ' פייגין שימש בשש השנים האחרונות כמשנה בכיר לנשיא הטכניון והוביל את ההסכמים הבינלאומיים להקמת מרכז החדשנות טכניון-קורנל ע"ש ג'ייקובס בניו יורק ולהקמת מכון טכניון – גואנגדונג לטכנולוגיה בסין.

פייגין, סטטיסטיקאי בהכשרתו, שימש במגוון תפקידי ניהול בטכניון, בהם: דיקן הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול, חבר מועצת המנהלים של מוסד הטכניון וחבר הוועד המנהל. במסגרת תפקידו ימשיך פרופ' פייגין לקדם שיתופי פעולה בינלאומיים ולהוביל למימוש ולהשלמת ההסכם להקמת המכון בסין.
 
נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא: "שיתופי הפעולה הבינלאומיים של הטכניון עם אוניברסיטאות בעולם תורמים להגשמת חזונו, להימנות עם קבוצת העילית של האוניברסיטאות המובילות בעולם במדע וטכנולוגיה".
 



 
 
Bookmark and Share