Telecom News - שבוע היזמות העולמי 2013

שבוע היזמות העולמי 2013

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> שבוע היזמות העולמי 2013
שבוע היזמות העולמי 2013
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.13, 13:00שבוע היזמות
שבוע היזמות העולמי בישראל מתקיים בתאריכים 17-24 בנובמבר. בין הפעילויות: עשרות מפגשי יזמות על הבר ברחבי הארץ, וקידום יזמות במגזר האתיופי, החרדי והחברה הערבית. אירוע מרכזי: מפגש מונא, פורום MIT ואוניברסיטת סינגולריטי בסחנין.
 
השבוע, בתאריכים 17 ועד ה-24 לנובמבר, מציינים בישראל את שבוע היזמות העולמי בסדרת אירועים ברחבי הארץ. 

שבוע היזמות העולמי הוא פרויקט גלובלי המתקיים מידי נובמבר בכל רחבי העולם, במטרה לחשוף בפני הציבור הרחב את הפוטנציאל של היזמות לחולל שדרוג כלכלי וחברתי.

הפרויקט מזמין צעירים ברחבי העולם לשלב בחייהם חדשנות, דמיון ויצירתיות; הוא מעניק השראה לחשוב בגדול, להגשים רעיונות ולהטביע חותם.

שבוע היזמות מתקיים בישראל זו השנה החמישית. במסגרת הפרויקט יתקיימו למעלה מ-300 מפגשים מעודדי יזמות ברחבי הארץ, בשיתוף עם כ-50 גופים ולמעלה מ-200 יזמים ופעילים מתנדבים. בשנה שעברה התקיימו במהלך שבוע היזמות העולמי 225 מפגשים כאלו ברחבי הארץ.

במרכז הפעילות יערכו עשרות מפגשי "יזמות על הבר"- יזמים ויזמות ירצו בברים ברחבי הארץ, ב-11 ערים שונות ויספרו את הסיפור היזמי שלהם בשיחה לא פורמלית. בת"א יתקיים הפרויקט בפורמט מיוחד בשיתוף אוניברסיטת תל-אביב, כאשר במהלך השבוע יתקיימו קרוב ל-30 מפגשים בברים שונים ברחבי העיר.

שבוע היזמות מקיים פעילות מגזרית במטרה לקדם יזמות באוכלוסיות נוספות. השנה יתקיימו הרצאות וכנסים ומפגשי יזמות המיועדים באופן ספציפי ל-3 מגזרים: הקהילה האתיופית, המגזר החרדי והחברה הערבית.

הפעילות כולה תקיף מגוון אוכלוסיות והפעילויות יתקיימו במרכזים קהילתיים, בתי ספר, מרכזי יזמות ועוד.
 
אלה מטלון, יו"ר שבוע היזמות הגלובלי: "שבוע היזמות נולד כקואליציה של מרכזי יזמות ושל יזמים מתנדבים, מתוך הבנת הצורך של גברים ונשים מחוץ למעגל היזמות הקיים, להתחבר לעשייה היזמית. אנחנו רואים נכונות, שאינה מובנת מאליה, מצד יזמים ותיקים לחלוק את הידע שלהם ואת ההבנות העסקיות, שפיתחו לאורך השנים, עם הדור הצעיר, שיהיה שם במחזור העשייה הבא. הגרעין הקטן של השותפים להצלחת ה"סטארט-אפ ניישן" רוצה לראות עוד סקטורים מצטרפים לקטר ההייטק, ונהנים מהצמיחה, לטובת הגדלת השוויוניות בחברה. אנחנו עדים לפוטנציאל של העשייה היזמית להשפיע, להצמיח ולחולל שינוי, גם במקומות, שאינם מובנים מאליהם. מכאן הדגש, שאנו שמים על הפעילות בפריפריה."

המפגש של פורום MIT ליזמות בשיתוף עם "מונא" ואוניברסיטת סינגולריטי ביום שלישי, מהווה דוגמא מצוינת לעשיה חוצת גבולות. הוא מפגיש ארגונים וקהלים רב גוניים עם רעיונות בחזית המדע, ומתקיים במכללה הטכנולוגית החדשה בסכנין.

שבוע היזמות זוכה לתמיכה גורפת בקרב מנהיגים עסקיים ופוליטיים. עם תומכי היוזמה ניתן למנות את הנשיא אובמה ושרת החוץ האמריקאית לשעבר הילרי קלינטון, טוני בלייר, ניקולא סרקוזי, מייקל דל, ריצ'ארד ברנסון, ואצלנו: בנימין נתניהו, גדעון סער, יוג'ין קנדל וליאון רקנאטי. בין היזמים הישראלים השותפים לפרויקט עוזיה גליל, יהודה ויהודית ברוניצקי, יגאל רותם, נועם בנד, ינקי מרגלית, דליה פרשקר, דב מורן וזהר זיסאפל.

פרטים אודות שבוע היזמות והפרויקטים השונים - כאן וכן בפייסבוק.
   
 
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share