Telecom News - שלדון אדלסון יוצא בארה"ב בקמפיין נגד כוונת ליגליזציה של הימורים באינטרנט

שלדון אדלסון יוצא בארה"ב בקמפיין נגד כוונת ליגליזציה של הימורים באינטרנט

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> שלדון אדלסון יוצא בארה"ב בקמפיין נגד כוונת ליגליזציה של הימורים באינטרנט
שלדון אדלסון יוצא בארה"ב בקמפיין נגד ליגליזציה של הימורים באינטרנט
מאת: מערכת Telecom News, 19.11.13, 22:05

לא ברור כמה כסף יבזבז המיליארדר על הקמפיין, אך חשבון הבנק שלו הרי איננו מוגבל.

היום פורסם, שהמיליארדר שלדון אדלסון, בין היתר, הבעלים של Las Vegas Sands Corp., יוצא למאבק נגד המגמה בארה"ב להתיר הימורים באינטרנט, וינסה להציג את ההימורים ברשת כ"סכנה לילדים, למסכנים ולאנשים היכולים להתרושש עקב ההקלות בהימורים באינטרנט".

כרגע מותרים הימורים באינטרנט בנבאדה וב-Delaware, והם יותרו בניו ג'רסי בשבוע הבא.

בינואר הקרוב עומד אדלסון לחשוף את הקואליציה שלו לעצירת המגמה של ההימורים ברשת, שתקיף קשת רחבה של אנשים, בעיקר כאלה העוסקים בילדים וגם את ראש העיר דנבר לשעבר Wellington Webb, את Blanche Lincoln  לשעבר מהסנט ואת Pataki מושל ניו יורק לשעבר.
 
אדלסון ינסה להשפיע בנפרד על המדינות השונות בארה"ב, אלה העלולות לדון בנושא במהלך 2014, אבל הוא דווקא מעוניין בתקנה פדרלית לאיסור הימורים ברשת, כי מאבק בכל מדינה ומדינה הוא לא אידיאלי. הוא נחוש ביותר לבצע את המשימה הזו כדי "לא לאפשר לילדים להמר" וכדי "למנוע מגפה לחברה".

ראוי לציין, שהחברה בבעלותו Las Vegas Sands דווקא מציעה בנבאדה הימורי סוסים במובייל, מה שפחות או  יותר מתאים להגדרה של "הימורים ברשת".

לאחר פרסום תכניתו למלחמה בהימורים באינטרנט באה התגובה של AGA – American Gaming Association, שהיא קבוצת lobbying של תעשיית הקזינו המסחרית, שבאופן אירוני, החברה של אדלסון Las Vegas Sands היא חברה בה. קבוצה זו עומדת דווקא מאחורי הרעיון של ליגליזציה של ההימורים ברשת ברמות הפדרלית והמדינתית. כעת עומד אדלסון לפעול בניגוד לקבוצה.

AGA שחררה הצהרה ובה היא טוענת, שהאמריקאים הוציאו בשנת 2012  כ- 3 מיליארד דולרים בהימורים, שמפעיליהם מחוץ לארה"ב, ושלא אפשר להחזיר את האינטרנט בחזרה לבקבוק וגם לא את הביקוש. AGA תומכת במעשיות וברגולציה חזקה על הימורים ברשת, שתספקנה הגנה על הצרכנים ותמנעה הימורים מצעירים. מאמצי הממשל לאסור הימורים באינטרנט  יחזקו לטענתה את ספקי השוק השחור ויגרמו ליותר סיכון עבור הצרכנים האמריקאים, כולל ילדים, ויעבירו מקומות עבודה ורווחים פוטנציאליים לחו"ל.

ניתן לומר, שהוויכוח בין אדלסון, שמנסה להאט את מאמצי הלגליזציה של ההימורים ברשת, לבין ה-AGA, הוכרע למעשה עוד לפני הקמפיין שלו. נראה בלתי אפשרי לחשוב, שמאמציו של אדלסון יכולים להחזיר את השעון אחורה לגבי ההתפתחויות של ההימורים באינטרנט. אבל נראה, שהוא ינסה לעשות את הבלתי אפשרי.

עדכון 24.11.13: מהיום ניתן להמר באינטרנט במדינת ניו ג'רסי. ביום הראשון היו תקלות, אך התכנית יצאה לדרך.
 
הימורים ברשת
 
 



 
 
Bookmark and Share