Telecom News - PayPal מציעה לצרכן הישראלי מבצעים ברשת במסגרת Black Friday

PayPal מציעה לצרכן הישראלי מבצעים ברשת במסגרת Black Friday

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> PayPal מציעה לצרכן הישראלי מבצעים ברשת במסגרת Black Friday
PayPal מציעה לצרכן הישראלי מבצעים ברשת במסגרת Black Friday
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.13, 20:30קניות מקוונות

לכבוד תקופת הסיילים המיוחדת בחו"ל, חברה PayPal  למגוון מותגים ועסקים מהארץ ומחו"ל ותציע מסוף השבוע הקרוב הטבות משמעותיות לקהל הישראלי.
 
PayPal מביאה את חגיגת הקניות הבינלאומית לישראל, ומאפשרת לקהל הישראלי ליהנות מהסיילים של תקופת השופינג החגיגית מרחוק, באמצעות קניות באינטרנט. PayPal מבטיחה לצרכן הישראלי קנייה בטוחה מאתרים אמינים בלבד ושירות לקוחות בשפה העברית.

בין המבצעים המוצעים:
עד 400 ש"ח הנחה בחנות האון-ליין של .BUG
עד 100 דולרים הנחה לקניות ומשלוחים מארה"ב באמצעות אתר .Buy2USA
20% הנחה על מוצרי Crocs.
30% הנחה בחנות האון-ליין של Juicy Couture
ומבצעים ב-eBay, Groupon ומותגים מובילים בארץ ובחו"ל.
 
 
אפי דהאן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal: "הקהל הישראלי אוהב מבצעים ומחפש אותם באופן אקטיבי לאורך כל השנה. מטרתנו עתה היא לאפשר לישראלים ליהנות גם מחגיגת הקניות הגדולה המתקיימת מדי שנה לקראת סוף השנה האזרחית, שזמינה להם במרחק של כמה קליקים ובאופן נוח ובטוח באמצעות השירות שלנו. על מנת להביא את הבשורה אל הישראלים, החלטנו לצאת במבצעים מיוחדים בשיתוף עם שחקנים מובילים בשוק המקומי וביניהם באג ו-Buy2USA, לקנייה נינוחה מהבית, או תוך כדי תנועה, מהסמארטפון והטאבלט".
 
PayPal מאפשרת לכל אדם בעל כתובת מייל לקנות בצורה, מהירה ובטוחה יותר, מבלי להקליד שוב ושוב את פרטי כרטיס האשראי בכל קנייה, ומבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי. הקנייה באתרי אינטרנט המכבדים תשלום באמצעות PayPal מבטיחה כי האתר עבר בדיקת אמינות של  PayPal. בנוסף, מציעה החברה שירות לקוחות בעברית, ואת תוכנית 'הגנת הקונה' של PayPal המבטיחה לקונה סיוע במידה שהמוצר שהזמין לא הגיע או הגיע אך לא כפי שתואר על ידי המוכר.
 
 
Bookmark and Share