Telecom News - ארבע מצטרפות חדשות ל- IBC (סה"כ נחתמו כבר 8 הסכמים)

ארבע מצטרפות חדשות ל- IBC (סה"כ נחתמו כבר 8 הסכמים)

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> ארבע מצטרפות חדשות ל- IBC (סה"כ נחתמו כבר 8 הסכמים)
החברות: אינטרנט בינת, בינת עסקים, GNS ו- icomm מצטרפות היום ל: 015, 019, Triple C ו- Fast כחברות בפורטל הספקים של IBC, פורטל המתמלא ויתמלא מהר בחברות הרוצות לשבור את "שרשרת הערך" בעולם התקשורת ולספק שירותים מתקדמים ישירות ללקוחות הקצה הפרטיים והעסקיים.
מאת: מערכת Telecom News, 4.12.13, 08:30

כפי שניתחנו בהרחבה כאן, לפורטל הספקים של IBC תצטרפנה עשרות חברות, עד שהשירות יחל להפרס בקרוב ברחבי המדינה. כרגע, הפורטל כבר מכיל 8 חברות, והסכמים נוספים נמצאים לקראת פרסומם, לאחר סיום המו"מ המתנהל ממש בימים אלו עם דני לאובר מנכ"ל IBC.

חברת IBC מדווחת היום, כי חתמה על חוזים חדשים עם החברות:
  • אינטרנט בינת ובינת עסקים, (מקבוצת בינת), שמספקות שירותי תקשורת משולבים עבור המגזר העסקי, בהם אינטרנט (תשתית ותוכן), טלפוניה, אבטחת מידע, ניהול תשתיות תקשורת, אירוח ושירותי תקשורת משלימים. בנוסף, ניהול מרחוק של מערך המחשוב בעסק, על בסיס תקשורת ענן.
  • חברת GNS, שמספקת שירותי מחשוב ענן, ומגוון פתרונות מתקדמים ומלאים לניהול תשתיות אינטרנט לחברות וארגונים.
  • חברת icomm, שמספקת שירותי אינטרנט ותקשורת מתקדמים לעסקים הכוללים פתרונות רבים לעסקים ולפרטיים, כשירותי גלישה, אחסון, תיבות דוא"ל ועוד. בנוסף מספקת החברה פתרונות טכנולוגים מתקדמים, כגון: מרכזית טלפונים גלובלית, שירותי מרכזיה, מערכת מוצפנת לגיבוי יומי אוטומטי ולשמירת קבצים בענן וגישה מאובטחת אליהם מכל מקום, שירותי פקס אלקטרוני וכד'.
 
במסגרת ההסכם, תוכלנה החברות להציע ללקוחותיהן קישור לתשתית הסיבים האופטיים ושירותיהן יוצגו בפורטל הנייטראלי, שתפעיל IBC.  ההסכם מבוסס על מודל Open Services Exchange, שמאפשר לבעלי רישיון תקשורת להציע בתנאי תחרות שווים חיבור לתשתית הסיבים האופטיים עבור לקוחותיהם. 
 
מדברי המנכ"לים של החברות:

חיים בן-חמו, מנכ"ל בינת עסקים: "מדובר במהפכה של ממש, שמאפשרת לספק לעסקים תקשורת אופטית רחבה מאוד בעלות אטרקטיבית, כמו גם לנהל מרחוק את כל מערך המחשוב והתקשורת של העסק באמצעות פלטפורמות שירות מקצועיות. הסיבים האופטיים יאפשרו לנו להתחרות ולפתח מוצרים חדשים המבוססים על מחשוב ענן ואף להציע מגוון רחב יותר של שירותים בעלויות אטרקטיביות יותר".

שמוליק הבר, מנכ"ל אינטרנט בינת: "מיזם הסיבים האופטיים הוא בעל חשיבות רבה לאור הפוטנציאל שלו לייצר שינוי ממשי במפת התקשורת הישראלית. אנו גאים להיות בין החברות הראשונות, שתצענה את שירותיהן על גבי תשתית זו, ובכך לאפשר ללקוחותינו ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות בעלויות תחרותיות".

גיא נחמיאס, מנכ"ל GNS: "טכנולוגיית הסיבים היא בשורה לנו ולשוק התקשורת בכלל. הבשורה נעוצה בהורדת החסם, הן הטכנולוגי והן של המחיר. אני מאמין, שבאמצעות טכנולוגיה זו נוכל לקדם ביתר שאת, את שירותי הענן, שאנו מספקים ללקוחותינו ולתמוך בהורדת מחירים לצרכן הקצה. אנחנו שמחים להצטרף למיזם זה, ולהציע מגוון של פתרונות בסביבה וירטואלית המבוססים על תשתית הסיבים האופטיים".

דורי ארידור, מנכ"ל icomm: "מדובר במהפכה, שתאפשר אספקת שירותי תקשורת מתקדמים ותגביר את התחרותיות בשוק. הסיבים האופטיים יאפשרו לנו להציע לקוחותינו את שירותי התקשורת המתקדמים ביותר במחירים אטרקטיביים יותר ואף חשוב מכך, להציע את מגוון השירותים המתקדמים של החברה גם לעסקים קטנים יותר, שעד כה נמנעו מקבלת שירותים אלה עקב עלויות התשתית הגבוהות, שהיו כרוכות בכך. אנו גאים להיות בין החברות הראשונות, שתוכלנה להציע את שירותיהן על גבי תשתית זו ורואים בכך בשורה של ממש בעיקר לחברות ועסקים קטנים בישראל, שכתוצאה ישירה מחיבור זה יזכו לקבל נקודת זינוק טובה וקלה יותר".

דני לאובר, מנכ"ל IBC: "אנו בעיצומו של שלב הפיתוח בפרויקט תשתית חסר תקדים, ומגייסים שותפים, שייצאו איתנו לדרך. אנו מודים לחברות המצטרפות על האמון. אין לי ספק, שרק תשתית סיבים אופטיים ניטראלית, שמאפשרת תקשורת סימטרית בקצבים גבוהים של עד 1Gbps, היא הדרך היעילה להבטחת זרם מתמשך של פיתוחים ושירותים חדשניים היוצרים צמיחה בקהילות לצד מחירים נמוכים יותר עבור צרכנים". לאובר הוסיף, כי בקרוב תכריז החברה על הסכמים עם חברות תקשורת נוספות.
 
רשת הסיבים אופטיים, שתגיע עד לביתם של צרכני התקשורת בישראל, תיתן מענה למגמות עולמיות ומקומיות, כגון מחשוב ענן, אפליקציות מתקדמות, התלכדות טכנולוגית (נייח, נייד). המודל העסקי של IBC מבוסס על תשתית סיבים ניטראלית המאפשרת לספקי השירות להציע מגוון עצום של שירותים ופיתוחים מתקדמים, כגון רפואה מתקדמת מרחוק,IPTV , סלולר דור 4, On line gaming, מחשוב ענן מתקדם, אחסון נתונים ברשת, למידה מרחוק, עבודה מהבית ועוד. שירותים אלו ועוד אינם אפשריים על גבי רשתות התקשורת הקיימות, שאינן תומכות בתקשורת סימטרית.
 
FTTH



 
 
Bookmark and Share