Telecom News - הביטקוין מתרסק!?

הביטקוין מתרסק!?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הביטקוין מתרסק!?
הביטקוין מתרסק!?
מאת: מערכת Telecom News, 5.12.13, 13:33ביטקוין

הביטקוין צנח הבוקר משער של 1,240 דולרים לביטקוין לשער של 870 דולרים לביטקוין, צניחה של 370 דולרים שהם נפילה של 30%, בגלל הודעת איסור מסחר בו מצד הבנק המרכזי בסין.

הבוקר הודיע הבנק המרכזי בסין, שהוא אוסר כל מסחר והעברות של ביטקוין בסין, כי ביטקוין הוא לא מטבע אלא סחורה. האיסור לא חל על אזרחים פרטיים (והמסחר בביטקוין הוא על אחריותם האישית) אלא על שירותי המוסדות הפיננסיים - הבנקים, קרנות ההון וכל גופי ההשקעות בסין. עם זאת, יהיה מעתה קושי לאנשים פרטיים בסין להעביר כסף מהאקסצ'יינג'ים לחשבונות בנק בסין. למרות שאין נתונים רשמיים, הסינים הם משתתפים עיקריים בשוק הביטקוין העולמי. הבנק גם הזהיר ממסחר ספקולטיבי ומהלבנת הון הקשורים בביטקוין. מתן היתר לאזרחים הפרטיים הסינים מצביע על כך, שהביטקוין לא הוכז כרגע כ"בלתי חוקי". 

הצניחה לשער של 870 דולרים, כפי שניתן לראות בתרשים למטה מאתר Clark Moody, התרחשה בבורסת הכספים הסינית China BTC, שהיא הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם בתחום הביטקוין, כפי שניתן לראות בגרף למטה. ניתן לראות את מצב הביטקוין, שבשעת פרסום כתבה זו עמד ערכו על 870 דולרים, באתר בורסת MT. Gox, (בשורה השחורה בסרגל העליון של אתר Mt.Gox, שמשתנה כל העת לפי ההתרחשויות). 

עדכון 17:48: בשעה האחרונה מתנדנד שער ביטקוין מעלה ומטה סביב 1,030 דולרים לביטקוין בבורסת Mt. Gox.

עדכון 7.12.13, 01:12: חברת האינטרנט הסינית הגדולה Baidu הודיעה, שהיא מפסיקה לקבל תשלומים בביטקוין לנוכח אזהרת הבנק המרכזי בסין. הביטקוין ירד ב-13%. בבורסת Mt. Gox ירד הביטקוין ל-ערך של 800 דולרים ונסחר בזמן עדכון זה בשער של 871 דולרים.
עדכון 7.12.13, 11:35: הביטקוין צונח היום ל-576 דולרים. נסחר בזמן עדכון זה ב-655 דולרים לביטקוין.
 
גרף צניחת הביטקוין
פלחי שוק בורסות ביטקוין



 
 
Bookmark and Share