Telecom News - יבמ מציגה: חבילות שירותים להגדרה ויישום אסטרטגיית ענן

יבמ מציגה: חבילות שירותים להגדרה ויישום אסטרטגיית ענן

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> יבמ מציגה: חבילות שירותים להגדרה ויישום אסטרטגיית ענן
יבמ מציגה: חבילות שירותים להגדרה ויישום אסטרטגיית ענן
מאת: חיים חביב, 9.12.13, 22:45IBM
 
חבילות חדשות מבית IBM יסייעו למנהלים לייצר במהירות ערך כלכלי, במיוחד ברמת המשרד הקדמי, העומד בקשר שוטף עם הלקוחות בשטח.
 
יבמ הכריזה על הרחבת סל שירותי הייעוץ בתחום ענן המחשוב, ומציעה חבילות שירותים להגדרה ויישום אסטרטגיית ענן בענפי תעשיה  ועסקים. במקביל, מפתחת  יבמ קטלוג פתרונות ליישום מהיר המסופקים כשירותים מבוססי ענן וניתנים להתאמה למידות הלקוח.
 
ביבמ מעריכים, כי אספקה מהירה של שירותים מותאמים אישית ללקוח ניצבת כיום בראש סדרי העדיפות של עסקים, במגוון תחומי משק ותעשיה. שירותי הענן החדשים, אותם ניתן להרכיב בסיוע החבילות החדשות של IBM, המותאמות למגזרים שונים, מסייעים למנהלים לייצר במהירות ערך כלכלי, במיוחד ברמת המשרד הקדמי, העומד בקשר שוטף עם הלקוחות בשטח. כך, לדוגמא, מציעה יבמ כלי לניתוח עומסי עבודה, המאפשר להתאים את המודל המתאים ביותר של שירותי ענן לסביבת המחשוב הקיימת בארגון. בסיוע כלי זה מסייעים יועצי יבמ בזיהוי ובהגדרת סדרי עדיפויות של התחומים העסקיים ועומסי העבודה שהעברתם לסביבת הענן תניב את החיסכון המירבי ותשפר את אספקת השירות למשתמשים.

להנעת הליכי הפריסה של שירותי ענן, מפתחת יבמ קטלוג שירותים משולבים המתמודדים עם סדרי עדיפויות עסקיים מוגדרים, במגוון תחומי תעשיה ומפשטים את צריכת שירותים אלה על ידי מנהלי מחלקות וקווי מוצרים.
 
סל פתרונות הענן ליישום מהיר של יבמ פועל על גבי תשתיות ענן פרטי תוך שימוש בכלים של SoftLayer, שנרכשה בידי יבמ בקיץ החולף. הפתרונות מוצעים כשירותים מנוהלים באמצעות חטיבת השירותים העסקיים של החברה.

ביבמ מייעדים את מודל הענן כשירות למגוון תעשיות, בהן מגזר הבנקאות, הביטוח, הקמעונאות, טלקום, אנרגיה ושירותי תשתית. אחת הדוגמאות הראשונות לשירות ענן ייעודי למגזר ייעודי היא רכזת ענן השירותים לחברות ביטוח, IBM Insurance Service Hub Cloud, המציעה פלטפורמת ענן לתקשורת בין חברות ביטוח בריאות ובין מגוון ספקי מידע - מרפאות ורופאים, וכן תקשורת ללקוחות הקצה המבוטחים באמצעות התקניהם הניידים. הפלטפורמה של יבמ מציעה סביבה מאובטחת המחליפה את מסמכי הנייר, ומבטיחה טיפול מהיר ומדויק בתביעות הביטוח הרפואי. בנוסף, מציעה יבמ מערכת ניתוח אנליטי המבצעת ניתוח סמנטי של נתוני האבחנה הרפואית.
בתחום ניהול כוח האדם וקידום ההון האנושי בארגון, מציעה יבמ חבילת שירותי ענן המטפלת במכלול תהליכי הגיוס, ההכשרה, הניהול השוטף, הערכת הביצועים ותגמול עובדים.
 
רק לאחרונה העריכה חברת הייעוץ ומחקר השווקים IDC את יבמ כמובילת שוק בתחום השירותים המקצועיים בסביבת ענן. על פי הערכות IDC, השוק צפוי לצמוח בחמש השנים הקרובות בקצב שנתי ממוצע של 24.8%. על מנת לשרת את השוק הזה, השיקה יבמ גם חבילות שירותי ענן לדרג המנהל בארגונים, הכוללות קטלוג עשיר בן 110 יישומים המוצעים במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS).
 
שירותי ענן



 
 
Bookmark and Share