Telecom News - סקר EMC חושף את מדיניות הביג דאטה של ארגונים בישראל ובעולם

סקר EMC חושף את מדיניות הביג דאטה של ארגונים בישראל ובעולם

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> סקר EMC חושף את מדיניות הביג דאטה של ארגונים בישראל ובעולם
סקר EMC חושף את מדיניות הביג דאטה של ארגונים בישראל ובעולם
מאת: מערכת Telecom News, 15.12.13, 21:45EMC
 
44% מהארגונים בישראל כבר השיגו יתרון תחרותי בעזרת טכנולוגיית ניתוח מבוסס ביג דאטה - לעומת 36% בשאר העולם. רק 19% מהחברות בישראל השיבו כי אינן מתכננות להטמיע טכנולוגיית ביג דאטה בקרוב - לעומת 29% בשאר המדינות.
 
EMC מפרסמת את תוצאותיו של סקר בינלאומי (הנתונים מפורטים באינפוגרפיה כאן למטה, לחיצה על התמונה מגדילה אותה), העוסק באתגרים ובהזדמנויות שמציבה טכנולוגיית ביג דאטה (Big Data) בפני ארגונים. טכנולוגיית ביג דאטה מאפשרת לשפר דרמטית את תהליך קבלת ההחלטות והיא משפיעה במידה מהותית על הבידול התחרותי של חברות ויכולתן להימנע מסיכונים.
 
בסקר השתתפו יותר מ-10,700 בכירים מתחום העסקים וטכנולוגיות המידע מ-50 מדינות שונות, כולל ישראל. תוצאות הסקר מלמדות על אימוץ טכנולוגיית ביג דאטה בישראל ועל עמדותיהם של מובילי מגזר המחשוב הישראלי בנוגע לאימוץ ביג דאטה, כיום ובעתיד.
 
●  79% מהנשאלים בסקר העולמי העריכו כי שימוש בטכנולוגיית ביג דאטה מוביל לתהליך קבלת החלטות טוב יותר, לעומת 83% מהנשאלים בישראל.
 
● 52% ממשיבי הסקר בישראל מאמינים שביג דאטה יהיה גורם מרכזי בהכרעה מי יהיו ה"מנצחים והמפסידים" בתעשייה שלהם, בהשוואה ל-58% בעולם.
 
● 44% ממשתתפי הסקר בישראל כבר השיגו יתרון תחרותי בעזרת טכנולוגיית ניתוח מבוססת ביג דאטה, לעומת 36%  בשאר העולם.
 
● 56% ממשתתפי הסקר העולמי מסכימים , כי טכנולוגיית ביג דאטה תוכיח עצמה ככלי מרכזי בזיהוי והגנה מפני מתקפות מקוונות. (בישראל - 60%).
 
● רק 19% ממשתתפי הסקר בישראל השיבו כי אינם מתכננים להטמיע טכנולוגיית ביג דאטה נכון לעכשיו, לעומת 29% מקרב שאר המדינות.
 
● 76% מהמשיבים בישראל, וגם בשאר העולם, מאמינים שהשקעה בטכנולוגיה היא דרך אסטרטגית לעמידה ביעדים עסקיים של הארגון.
 
● 61% מהמשתתפים בישראל, לעומת 66%  בעולם, סבורים שיש להם את רמת המיומנות והידע הנדרשת על מנת לעמוד ביעדים העסקיים שלהם בהצלחה.
 
● 75% מהמשיבים בעולם חוששים כי קצב החדשנות המהיר של תעשיית ה-IT העולמית, יקשה לשמור על רמת מיומנות הארגון בשלוש השנים הבאות. בישראל -  70% חשים כך.
  • 68% מהמשיבים בעולם, ו- 67% בישראל, סבורים שמערך ה-IT בארגונם ערוך להתמודדות עם מרבית הדרישות העסקיות, וכי בשלב זה החסם העיקרי  הוא תרבותי.
נתוני העולם
נתוני ישראל



 
 
Bookmark and Share