Telecom News - למה הוט-נט לא נמצאת בפורטל מבצע ספקי האינטרנט החדש בבזק?

למה הוט-נט לא נמצאת בפורטל מבצע ספקי האינטרנט החדש בבזק?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> למה הוט-נט לא נמצאת בפורטל מבצע ספקי האינטרנט החדש בבזק?
חברת בזק יצאה במבצע "באנדל" של תשתית + ספק אינטרנט + קו טלפון וכן מיני טאבלט במחיר אטקרטיבי של לנובו. בפורטל הספקים החדש של המבצע (שמזכיר את הרעיון של IBC לפורטל ספקים) יש 8 ספקים בלבד. 
מאת: אבי וייס, 16.12.13, 22:30בזק

חברת בזק יצאה במבצע (ראה כאן) עד סוף דצמבר 2013 של תשתית אינטרנט של בזק + ספק אינטרנט במהירויות של 5 \ 15 \ עד 40 \ עד 100 מגה + קו טלפון + מיני טאבלט של לנובו (בתוספת 10 ש"ח ל- 24 חודש = 240 ש"ח סך הכל).

מחירי הבאנדל ללקוחות חדשים של בזק הם: מ- 69 ש"ח לחודש לחיבור 5 מגה, מ- 85 ש"ח לחודש ל- 15 מגה, מ- 115 ש"ח ל- 40 מגה ומ- 155 ש"ח ל- 100 מגה. המחיר הוא לשנה ואינו כולל עלויות התקנת תשתית (אם נדרשת) לרבות התקנת נתב שכולל WiFi בבית הלקוח. 

בפורטל בחירת הספקים אפשר להבחין (ראה תצלום) שיש בו 8 ספקי אינטרנט (012-סמייל, נטוויז'ן, בזק בינלאומי, 018, טריפל-סי, אורנג', אלקודס רשת, אינטרנט רימון):
פורטל הספקים של בזק
מה שצד את עיננו, שחסרים כאן כמה ספקי אינטרנט ובראשם הוט-נט, ספקית האינטרנט המתחרה (והזולה) מול שירותי האינטרנט של קבוצת בזק. היות ובזק אמורה על פי החוק ורישיונה לספק קישור ללא כל אפלייה לכל ספקיות האינטרנט ("הפרדה מבנית"), תהינו מדוע הוט-נט לא נמצאת כאן, בפורטל ספקי האינטרנט של המבצע.

את תגובת הוט לא הצלחנו לקבל. לא שלא ניסינו.

תגובת חברת בזק: "כל לקוח המצטרף לתשתית האינטרנט של בזק רשאי לבחור ספקית אינטרנט כרצונו, מכלל הספקיות הקיימות היום בשוק. במודעה מופיעות ספקיות, שפנו לבזק בבקשה לחוזה באנדל".

דהיינו: נשארת התעלומה מדוע הוט-נט לא ביקשה ולא הצטרפה למבצע הבאנדל של בזק. אגב, במבצעים ההפוכים, כלומר: של הוט, בזק בינלאומי מקפידה להשתתף.

אחד המצטרפים לתכנית טען בפניה אלינו במייל האדום כך: "בהתחברות ראשונית עם הראוטר של בזק, לא מופיעה הוט-נט ברשימה ויש להגדיר את נתוני ההתחברות אליה ידנית". מכאן, נראה שאין בדיוק שת"פ, דווקא בין בזק להוט-נט...לעומת שת"פ שכן קיים של בזק, מול ספקיות אינטרנט אחרות, גם של חברות מתחרות.

עדכון 19.12.13: תגובת הוט לשאלה למה הוט-נט לא במבצע הבאנדל של בזק: "בזק לא פנו להוט נט". 
די ברור למה. 

 



 
 
Bookmark and Share