Telecom News - מנהלת מבנק גולדמן זקס למועצת המנהלים של סטארטאפ הביטקוין Circle

מנהלת מבנק גולדמן זקס למועצת המנהלים של סטארטאפ הביטקוין Circle

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מנהלת מבנק גולדמן זקס למועצת המנהלים של סטארטאפ הביטקוין Circle
מנהלת מבנק גולדמן זקס מצטרפת למועצת המנהלים של סטארטאפ הביטקוין Circle
מאת: מערכת Telecom News, 28.12.13, 14:28

ראשונים לדווח: Michele Burns ממועצת המנהלים של בנק ההשקעות הגלובלי מהגדולים בעולם Goldman Sachs מצטרפת לסטארטאפ לעיבוד תשלומי ביטקוין Circle Internet Finance. בכך מציג הבנק עניין במטבע הווירטואלי, ומעורר תקווה לקבלת המטבע בארה"ב אצל תומכי הביטקוין.

מהלך המייצג כנראה כוונה לקבלה אפשרית גדולה יותר של ביטקוין בארה"ב פורסם היוםב-coindesk. זאת, בשעה שמדינות גדולות אחרות כמו הודו, (ששם ערך רק אתמול ED - Enforcement Directorate פשיטות על Buysellbitco.in ועל rbi.rbit.co.in בגין הפרת איסור הבנק המרכזי ההודי על מסחר בביטקוין),  סין, צרפת, רשות הבנקים האירופית ועוד אוסרות או מזהירות מפני שימוש במטבע הווירטואלי ומאלצות את אזרחיהן לרעות בשדות זרים. (כמו במקרה של סין, כאשר בטיוואן מתחילים לראות באיסור הסיני הזדמנות עסקית למסחר בביטקוין של הסינים, והאתר Wmall של חב' המשחקים Wayi מטיוואן יתחיל לקבל ביטקוין של הסינים החל מ-1.1.14).

מישל ברנס מבנק גולדמן זאקס, שמשמשת גם דירקטורית בסיסקו והיתה דירקטורית בוול-מרט, תהיה חברה במועצת המנהלים של הסטארטאפ Circle Internet Finance. חברת ההזנק Circle הושקה באוקטובר וגייסה 9 מיליון דולרים מ-Jim Breyer, Accel Partners, General Catalyst Partners במה שנחשב אז ההשקעה הגדולה ביותר בחברה העוסקת בביטקוין, לפני שהושקעו ב-Coinbase כ-25 מיליון דולרים.

מטרתו של הסטארטאפ Circle להוות פלטפורמת עיבוד תשלומים בביטקוין כמו Coinbase הנ"ל ו-Bitpay, שאתמול פורסם דבר ההשקעה בו של המיליארדר לי קא-שינג. הצטרפות נציגה מבנק גולדמן סאקס מצביעה על ענין של הבנק בביטקוין.
 
 



 
 
Bookmark and Share