אפליקציות שוות לאייפון - Telecom - News

אפליקציות שוות לאייפון

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> מידע נוסף >> אפליקציות שוות לאייפון

אפליקציה הינה תוכנת מחשב אשר פותחה במיוחד להפעלת יישומים שונים במכשירי האייפון. התוכנות מיוצרות על ידי מתכנתים מוכשרים מכל רחבי העולם שעברו את רף הביקורת של חברת אפל וזכו להיות מותקנים על גבי מערכת ההפעלה של האייפון. תוכנות אלו מופיעות בחנות הוירטואלית של המכשיר המציעה מגוון עצום של אפליקציות חינם או תמורת תשלום סמלי, אשר מיועדות לקשת רחבה של מטרות. מידע מקיף ואובייקטיבי על עולם האפליקציות וה- ICT מצוי בעיתון המקוון Telecom News, הפתוח בפני כל בעלי העניין בתחום.

אפליקציות שוות לאייפון

כמובן שמבין אלפי התוכנות הקיימות בשוק ישנן אפליקציות שוות לאייפון וגם כאלו שפחות. המדד לאיכות נגזר מתוך מספר פרמטרים כגון מידת הפופולאריות של האפליקציה, חידושים גראפיים וטכנולוגיים שהיא מציעה, והיותה מוצר יעיל ושימושי לציבור הרחב. אפליקציות אלו יספקו לכם כלים ומידע חיוניים, ינהלו עבורכם רשומות ויעקבו אחר נתונים שונים הנחוצים לכם, כל זאת באמצעות לחיצה קלה על המכשיר.

אפליקציות שוות שכולם מכירים

מידי יום מתווספות עוד ועוד אפליקציות שוות לאייפון, ולכולן מטרה משותפת להתעלות מעל המתחרים ולמשוך כמה שיותר משתמשים. מטרה זו כשלעצמה איננה פשוטה ודורשת מהאפליקציה להיות מצרך חיוני למשתמש, וכן קל וידידותי להפעלה. על האפליקציות שכולם מכירים נמנות בין היתר:

  • ווטסאפ - אפליקציה חברתית מהנפוצות בישראל המאפשרת להעביר ולנהל מסרונים בחינם בין חברים בעלי אייפון. אפליקציה זו הפכה לתופעה חברתית ולדרך חדשה לשמור על קשר ולהתעדכן .
  • Waze - אפליקציית ניווט שהחליפה את מרבית מכשירי ה- GPSברכבים מעבירה דיווחים אוטומטיים על מצב הכבישים ומספקת נתיבי נסיעה מותאמים לצרכי הנהג.

אפליקציות שוות חדשות על המדף

בין האפליקציות החדשות שיוצאות חדשות לבקרים תמיד יש כמה שבולטות יותר מאחרות:

  • אפליקציית מחשבון דלק - אפליקציה החוסכת לכם כסף בזכות יכולתה לחשב את עלות הדלק של המשתמש ביחס למרחק הנסיעה, סוג הרכב וסוג הדלק.
  • TuneIn Radio - אפליקציה לשידור תחנות רדיו מכל העולם, כולל כמובן מישראל, כשכול השידורים נשמעים בזמן אמת און ליין.
  • Evernote - אפלקציית תזכורת המרכזת את כל הפתקים וההודעות שלכם במקום אחד. האפליקציה יודעת להתסנכרן מול כל מכשיר חכם שיש לכם, בין מדובר באייפון, טאבלט או במחשב האישי, ומתאימה למספר גדול של יישומים כמו סיכומי פגישות, רשימות טלפונים חשובות ואפילו מתכונים.

אפליקציות שוות ומהנות

אפליקציות שוות מתייחסות כמובן גם למשחקים המהווים נתח נכבד מסך התוכנות המוצעות למכשירי האייפון. כיום ניתן ליהנות משפע של משחקים להורדה בחינם לאייפון, או ממשחקים בתשלום תמורת סכום סמלי של מספר דולרים. למעשה, כל אחד יכול למצוא בימינו את המשחקים האהובים עליו בפשטות רבה. על הבולטים שבהם נמנים משחק אנגרי בירד המפורסם ועכשיו גם בגרסא בחלל, אפלקציות משחק חדשות כמו Draw Something שבו חבריכם נדרשים לזהות מילים שציירתם, וכן מרוץ המכוניות Need For Speed הידוע בגרסא המותאמת לאייפון.

Bookmark and Share