Telecom News - YouPhone חתמה על הסכם אירוח עם חברת פלאפון

YouPhone חתמה על הסכם אירוח עם חברת פלאפון

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> YouPhone חתמה על הסכם אירוח עם חברת פלאפון
                                    
YouPhone חתמה על הסכם אירוח עם חברת פלאפון
מאת: מערכת Telecom News, 1.1.14, 11:46מנכ"ל יופון

מפעילת ה-MVNO חב' YouPhone הודיעה היום על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם פלאפון, במסגרתו YouPhone תתארח על גבי רשת פלאפון. כיום מתארחת החברה על גבי רשת פרטנר. 

חתימת ההסכם של YouPhone  עם פלאפון מדגישה את היותה של YouPhone מפעיל סלולרי משמעותי, שמציע ללקוחותיו חבילות סלולר זולות, טכנולוגיה מובילה והטבה ייחודית בחשבון הסלולר על קניות יומיומיות של מזון ודלק. עפ"י ההסכם, תוקם פלטפורמה טכנולוגית על תשתית רשת פלאפון, שתושלם תוך מספר חודשים ותהיה שקופה ללקוחות, שלא יצרכו לבצע דבר.

השתייכותה של YouPhone לקבוצת אלון מאפשרת לה ליהנות מפריסה קמעונאית ברשתות מגה, אלונית וam:pm-. לאחרונה היא החלה לפעול גם בדואר ישראל.

גיל שרון מנכ"ל פלאפון: "ההסכם עםYouPhone  הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו לארח מפעילי MVNO על גבי הרשת שלנו, כפי שכבר הגדרנו לפני למעלה משנתיים. אנו מאמינים, שיש ערך הדדי למצב בו מארחים ומתחרים כאחד. אסטרגיה זו הוכיחה את עצמה ובאה לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של החברה מול המתחרים. ל-YouPhone פוטנציאל צמיחה ואנו שמחים, שבחרה לעבור אלינו בזכות הנסיון והנכונות שלנו לארח באופן הוגן".

אריאל שרייבר (בתמונה) מנכ"ל YouPhone: "הסכם האירוח על גבי רשת פלאפון מהווה אבן דרך נוספת בהמשך לביסוסה של YouPhone  כשחקן משמעותי בשוק הסלולר. בחרנו ברשת פלאפון על מנת להבטיח, שגם בעתיד נהיה עם רשת טובה ומתקדמת. כך, נוכל להמשיך ולהעניק ללקוחותינו חווית סלולר טובה ולפעול כשומרי הסף של התחרות עם חבילות סלולר זולות, איכות טכנולוגית מתקדמת והקפדה על רמת שירות גבוהה".   

עדכון 2.1.14, 10:28: פרטנר הודיעה היום לבורסה בת"א שלא קבלה עדיין  מ-YouPhone כל הודעה רשמית לגבי ההסכם הנ"ל שלה עם פלאפון.



 
 
Bookmark and Share