Telecom News - אתר הסחר האלקטרוני הגדול בסין - Alibaba אוסר שימוש בביטקוין

אתר הסחר האלקטרוני הגדול בסין - Alibaba אוסר שימוש בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> אתר הסחר האלקטרוני הגדול בסין - Alibaba אוסר שימוש בביטקוין
אתר הסחר האלקטרוני הגדול בסין - Alibaba אוסר שימוש בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 8.1.14, 17:12

ראשונים לדווח: אתר האינטרנט הענק הודיע על הפסקת כל מעורבות בביטקוין על הפלטפורמה שלו החל מ-14.1.14 כולל מכירות מחשבים וציוד כרייה. ערך הביטקוין צנח בסין.

אתר Alibaba, אתר הסחר המקוון הגדול ביותר בסין , שמוערך ב-100 מיליארד דולרים, מיישר קו עם רצון הבנק המרכזי בסין, שדרש גם מגופים צד ג' לחסום את האפשרות למסחר בבטקוין כדי "להגן על האינטרסים של הלקוחות" והולך  גםבעקבות ענקית האינטרנט Baidu שהפסיקה גם היא את מעורבותה בביטקוין. כך, עפ"י reuters.
 
In the interest of consumer protection, Taobao Marketplace has banned the sale of Bitcoins on the platform

האיסור, שיכנס לתוקף בעוד 6 ימים, מתייחס לכל המטבעות הווירטואליים וכולל גם מכירת מחשבים, תכניות ותוכנות מיוחדות הקשורות בכרייה של ביטקוין (גם בתשלום במטבע סיני). כרגע חיפוש בשפה הסינית של "מכונות כריית ביטקוין" נותן 1,400 תוצאות וחיפוש בשפה הסינית של "ביטקוין" נותן 4,500 תוצואת (בעיקר מכירה ומסחר בביטקוין). כל אלה עומדים להיעלם. Alibaba למעשה מרחיבה את האיסור של הבנק המרכזי הסיני, שאסר שימוש בביטקוין כמטבע, לאיסור מסחר והשקעה בו כמוצר - commodity.

בעקבות ההודעה, צנח אתמול בערב ערך הביטקוין ב-BTC China ב-15% ועלה היום אחה"צ כלפי מעלה ב-4.5%.

הודעה זו באה בנוסף להודעות אחרות השבוע על איסור מסחר בביטקוין כפי שדיווחנו על הבנק המרכזי במלזיה, על הבנק המרכזי בטייוואן  ועל אזהרת הבנק הגרמני Bundesbunk. 
 
Alibaba צילום של reuters
צילום: reuters



 
 
Bookmark and Share