Telecom News - Confide- אפליקציה בחינם להודעות סודיות לאנשי עסקים וגם לבני זוג בוגדים

Confide- אפליקציה בחינם להודעות סודיות לאנשי עסקים וגם לבני זוג בוגדים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> Confide- אפליקציה בחינם להודעות סודיות לאנשי עסקים וגם לבני זוג בוגדים
מאת: מערכת Telecom News
09/01/14,  12:30
מטרת / הייעוד של התוכנה: ראשונים לדווח: שוחררה אמש לאפסטור של Apple אפליקציה בחינם המיועדת מלכתחילה לתקשורת סודית וחסויה בין אנשי עסקים, אך יש לה גם פוטנציאל עבור בני זוג בוגדים... וגם עבור עבריינים מכל סוג, שלא רוצים שישאר תיעוד מהתקשורת שלהם, כי ההודעות נמחקות לאחר קריאתן. האפליקציה מכונה: The SnapChat for Professionals. האפליקציה פותחה ע"י: Former AOL executive, Jon Brod, and chief executive of Yext Howard Lerman.
סרטון בתחתית הכתבה.
שם התוכנה: Confide - Your Off-The-Record Messenger
קישור להורדה: בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפון מיועדת מלכתחילה עבור אנשי עסקים הרוצים לשמור על תקשורת רגישה בסוד כך שהיא תהיה באמת Confidential ועיניינים עסקיים שונים וחוות דעת ייקראו ע"י הנמענים בלבד ויושמדו לאחר מכן בוודאות. ההודעות נמחקות לאחר קריאתן. לא ניתן לשחזרן ולא ניתן לצלמן עקב הממשק של האפליקציה. ההודעה נחשפת רק שורה שורה ע"י תנועת האצבע על המסך. בשונה מ-SnapChat, הקשר הוא באמצעות דוא"ל ולא מס' טלפון. מסתבר, שחוץ מאנשי העסקים אליהם כוונה האפליקציה, גם בני זוג בוגדניים יכולים להשתמש בה כדי לרמות ולהעלים ידיעות... וגם עבריינים.

מסך Confide


מסך 1 Confide



 

:HOW THE CONFIDE APP WORKS

Confide is different from Snapchat in that it connects potential users through their email addresses rather than their phone contacts

Messages are initially hidden under solid blocks

The text is revealed one line at a time if the recipient swipes his or her finger over a block

It’s difficult to take screenshots of messages sent through Confide due to the app's interface

It also includes end-to-end encryption and Confide doesn’t possess a retrievable copy of the message

This means that both the company and users can respond to disclosure demands by stating that the message in questihas
simple disappeared

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share