Telecom News - משתמשי Litecoin יצרו תוך יומיים 100 מקומות עבודה למען שימור כדור הארץ

משתמשי Litecoin יצרו תוך יומיים 100 מקומות עבודה למען שימור כדור הארץ

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> משתמשי Litecoin יצרו תוך יומיים 100 מקומות עבודה למען שימור כדור הארץ
משתמשי Litecoin יצרו תוך יומיים 100 מקומות עבודה למען שימור כדור הארץ
מאת: מערכת Telecom News, 27.1.14, 12:33Litecoin

ה-Litecoin היה השקעה מצוינת ב-2013 בגידול של פי  328 בערכו  בדולרים. מי שהחזיק בינואר 2013 Litecoin בערך 500 דולרים סיים את השנה עם 150,000 דולרים.

משתמשי ה-Litecoin בעולם, בעידוד ממציא המטבע הווירטואלי הזה Charlie Lee, תרמו תוך יומיים 10,000 דולרים ב-Litecoin ליצירת 100 משרות חדשות של כפריים במדגסקר דלת האמצעים כדי שאלה ינטעו 100,000 עצים חדשים. את ההתרמה הובילה עמותה לשימור הסביבה מקליפורניה. מסתבר, שתרומות נעשות לא רק ב-Dogecoin.

ממציא ה-Litecoin גיבה את ההתרמה מאחר שלדבריו יש כאן פיצוי על פליטת הפחמן (חשבון החשמל…) ביצירת המטבע הווירטואלי עצמו באמצעות נטיעת עצים  וגם סיוע לאפריקה. בפוסט ב-Reddit הוא כתב, שהוא מרגיש אחראי לפליטת הפחמן באופן עקיף והוא שמח על הסיוע לאפריקה כי הוא עצמו נולד וגדל בחוף השנהב. הוא יתרום בנוסף מחצית מסכום המטרה שעמד על 10,000 דולרים ב-Litecoin.
 
7 ה-Litecoin האחרונים להשלמת המטרה נתרמו ע"י ,Rob Woodgate שחיבר את הספר Bitcoin & LItecoin Survival Guide
הוא אמר, שה-Litecoin מכוון לתת לאנשים אפשרות פיקוח על הכסף שלהם ולכן נהדר להיווכח, שהם תומכים באנשים כדי שיפקחו על החיים שלהם:
 
Litecoin is all about empowering people to take control of their money, so it's great to see that being paid forward by empowering people to take control of their lives

ספר הדרכה על ביטקוין ו-Litecoin



 
 
Bookmark and Share