Telecom News - הוענקו פרסי "היצואן המצטיין", "פרס היצוא" ו"החברה הרב לאומית הנבחרת"

הוענקו פרסי "היצואן המצטיין", "פרס היצוא" ו"החברה הרב לאומית הנבחרת"

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> הוענקו פרסי "היצואן המצטיין", "פרס היצוא" ו"החברה הרב לאומית הנבחרת"
הוענקו פרסי "היצואן המצטיין", "פרס היצוא" ו"החברה הרב לאומית הנבחרת"
 מאת: חיים חביב, 4.2.14, 18:15נפתלי בנט
 
נשיא המדינה שמעון פרס: "מדינת ישראל גאה בכם - הפרס הוא קריאה לחברות ישראליות להמשיך ליזום ולחתור להישגים גדולים".
 
פרסי "היצואן המצטיין", "פרס היצוא" ו"החברה הרב לאומית הנבחרת" של מדינת ישראל הוענקו הבוקר בטקס חגיגי ע"י נשיא המדינה שמעון פרס ושר הכלכלה נפתלי בנט (בתמונה) ל-10 החברות המובילות בייצוא הישראלי.
 
הנשיא פרס הדגיש בטקס את חשיבות חיזוק הכלכלה והייצוא הישראליים: "סנקציות כלכליות או סיוע חוץ הם היום אמצעי פוליטי מרכזי ביחסי העמים. על ישראל להקפיד על רמתה המדעית ועל יחסיה הטובים עם העולם הגלובלי. על ישראל לטפח את יחסיה הכלכליים לצורך קיומה ובטחונה. הבעיות, שאנו ניצבים מולן, הן ביטחוניות, דמוגרפיות וכלכליות בעת ובעונה אחת. משחר תחייתנו ועד היום הזה היינו עם שוחר שלום. מזכיר המדינה ג'ון קרי נרתם למלאכת השלום יחד עם ארצות הברית על דעת שני הצדדים. אנו מודים לו על מאמציו, מחזקים את ידיו, ומצפים לתוצאות חיוביות. הוא בעצמו תמיד מדגיש, שהתוצאה צריכה להיות מקובלת על 2 הצדדים, קרי לא בא לכאן בכדי להיאבק בנו. על החברות הישראליות להמשיך, ליזום ולחתור להישגים גדולים. הערכתי האישית לכל אחד ואחת מכם והערכתה של המדינה כולה. בשם מדינת ישראל אני משיא לכם תודה נאמנה, תצמיחו ותשגשגו ובעזרתכם תצמח מדינת ישראל כולה".
 
שר הכלכלה והמסחר נפתלי בנט קרא בטקס לעידוד היזמות הישראלית: "אני מברך את החברות הישראליות, שהפגינו יזמות וחריצות כדי להגיע למעמד הזה. אין זה פשוט להצטיין בייצוא. המכנה המשותף המגדיר את כל החברות ואת היזמות זו תעוזה וחוצפה. רק יזמות ישראלית תייצר מקומות עבודה חדשים ברמה הנדרשת".
 
על החברות הזוכות:
אורמת מערכות זכתה ב"פרס היצוא". הפרס מוענק ליצואן אחד בלבד, שתרם תרומה מיוחדת ליצוא הישראלי, למיצובו, ולהאדרת שמה של התעשייה הישראלית בחו"ל לאורך שנים. אורמת נחשבת למובילה עולמית בתחום האנרגיה הגיאותרמית והפקת חשמל מחום שיורי, מתכננת מפתחת, מקימה, מחזיקה ומפעילה תחנות כוח המפיקות חשמל ממקורות אנרגיה "ירוקה" וחום שיורי החוסכות שימוש בדלק, פליטות גזים מזהמים ופגיעות נוספות באיכות הסביבה. החברה מחזיקה ב-82 פטנטים ומעסיקה למעלה מ 1100 עובדים.
 
בתואר "החברה הרב- לאומית הנבחרת", זכתה השנה חברת סיסקו על תרומה משמעותית ליצוא הישראלי. סיסקו, מחברות ה-IT המובילות בעולם, פועלת בעיקר בתחום פתרונות הניתוב ושירותי רשת חכמים, אבטחת מידע וניידות, וידאו לארגונים וארכיטקטורות עסקיות וטכנולוגיות. מכירותיה של סיסקו ב-2012 הסתכמו בכ-46 מיליארד דולרים ומעסיקה למעלה מ-75 אלף עובדים ב-190 מדינות. החברה מעסיקה בישראל כ-2,000 עובדים, ומפעילה מרכז פיתוח ישראלי של סיסקו, שהוקם לפני כ-16 שנה ונמנה על אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה"ב. המרכז הישראלי עוסק בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות למוצרי הדגל של החברה במגוון תחומים. עד כה השקיעה סיסקו בחברות שנוסדו בישראל כ-6.5 מיליארד דולרים.
 
נוספים ברשימת הזוכים בתואר 'יצואנים מצטיינים': קונדויט (המפתחת מוצרים למגוון אמצעי תקשורת ופלטפורמות ובולטת באיתור מגמות טכנולוגיות בראשיתן תוך זיהוי אתגרים שאותן מגמות מציבות בפני הקשר שבין המפרסמים לצרכנים, בין אם בדפדפני אינטרנט או במחשבי לוח), אנזימוטק, עדין מערכות שתלים דנטלים, שמן מרוקאי ישראל, ארומור פלייבורז & פרייגרנסס,  תעשיות חלאבין, עמיעד מערכות מים ואנדרה מסיקה.  
 
תמונה: הענקת פרס "החברה הרב-לאומית הנבחרת" לסיסקו:
טכס הענק הפרס לסיסקו
קרדיט צילום: מארק ניימן / לע"מ
 



 
 
Bookmark and Share