Telecom News - מנכ"ל גולן טלקום כנגד מנכ"ל יופון - ראש בראש

מנכ"ל גולן טלקום כנגד מנכ"ל יופון - ראש בראש

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מנכ"ל גולן טלקום כנגד מנכ"ל יופון - ראש בראש
שר התקשורת הצליח להביא לא רק לסגירת סיפמי, אלא גם לצעדים חסרי הגיון של מאבק אישי ויצרי בין מנכ"לי חברות הסלולר. מנכ"ל גולן טלקום (מיכאל גולן) תובע תביעת דיבה את מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר. האחרון (כמובן) לא נשאר חייב. 
מאת: אבי וייס, 10.2.14, 19:55מנכ"ל יופון אריאל שרייבר
 
גולן טלקום הגישה לבית משפט השלום בפ"ת תביעת דיבה בסך 100,000 ש"ח נגד אריאל שרייבר (בתמונה משמאל), מנכ"ל חברת YouPhone. בתביעה נאמר כי לפני כשבועיים פורסם באתר גלובס כי הנתבע נאם בוועידת "גו מובייל" והודיע בפני הנוכחים כי "משרד התקשורת נתן לגולן טלקום ולהוט מובייל מיליארד שקל במתנה, וכי אלו מצדן במקום להקים רשת ולהגביר את התחרות לטובת הצרכן, סוחרות בתדרים לטובת איחוד הרשתות".

לטענת גולן טלקום, דבריו של אריאל שרייבר הם שקריים, אין בהם כל אמת ומטרתם היא לפגוע בשמה הטוב, להוציא דיבתה רעה ולפגוע בפופולריות, שצברה החברה בקרב הציבור. בתביעה נאמר ,שדבריו של הנתבע נאמרו בפומבי בפני אנשי עסקים בתחום הסלולר, זכו לחשיפה תקשורתית, השפילו את גולן טלקום וגרמו נזק רב לתדמיתה ולמעמדה בקרב הציבור. גולן טלקום מציינת, שדבריו של הנתבע התפרסמו בכלי תקשורת שונים ובין היתר באתר "גלובס".

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד פטריק בן זמרה נאמר, שהסכם איחוד הרשתות בין פלאפון, סלקום וגולן טלקום, אליו התייחס הנתבע בדבריו, עומד בימים אלה למבחן של משרד התקשורת והרשות להגבלים עסקיים, ועל כן אין ספק, שמטרת הנתבע בעיתוי זה ממש היא לנסות ולהשפיע על החלטות הרשויות, תוך כדי אמירת אמירות שקריות וכוזבות בפומבי ובכך לפגוע בגולן טלקום. 

גולן טלקום מבקשת מבית המשפט לחייב את אריאל שרייבר לפרסם מודעות תיקון או הכחשה בעיתונות, בהן יצוין במפורש, כי דבריו אינם אמת וכי הוא מצטער ומתנצל על הפרסום ועל עוגמת הנפש והעוול, שנגרמו לגולן טלקום. בנוסף מתבקש בית המשפט לחייב את אריאל שרייבר לפצות את גולן טלקום בגין הנזק התדמיתי, שנגרם לה.

תגובת מנכ"ל YouPhone: "כתב התביעה טרם התקבל, ובשל כך לא ניתן להגיב לגופם של דברים בשלב זה.
YouPhone
 חרטה על דגלה לשמש כשומר הסף של התחרות בשוק הסלולר ועומדת בודדה מול כל חברות הענק המנסות להתאחד. לכן, פנינו למשרד התקשורת ולממונה על ההגבלים העסקיים, שיפעלו לשמירה על התחרות.
מצער לראות כי גולן טלקום, שקיבלה מהמדינה תדרים, שהינם משאב לאומי בשווי מאות מיליוני שקלים, חוברת לחברות הענק לצורך הקמת דואפול בתשתיות, שיהרוס את התחרות ויפגע בצרכנים. ככל שהדבר אינו נכון ובכוונתה לפרוש רשת עצמאית משלה, אנו מברכים על כך ונשמח כי תציג את תוכניותיה. במידה ולא, מן הראוי כי תחזיר את התדרים למדינה.
אנחנו מעריכים את גולן טלקום ותרומתה לתחרות בסלולר וחושבים כי  אין מקום לנסות ולהרתיע מתחרים מהבעת דעות לגיטימיות, שכל מטרתן לשמור על התחרות לטובת הצרכנים"

כבר ציינו כאן, ודי מזמן, ששר התקשורת גלעד ארדן רוצה לחסל את התחרות בשוק הסלולר, ואין ספק שהוא מתחיל להצליח בכוונה ההזויה והאנטי-צרכנית הזו שלו. המריבה הזו בין 2 ספקיות הסלולר היא רק "יריית פתיחה" לכאוס, שיתחולל בשוק הסלולר, אם תוכניותיו של השר גלעד ארדן תצאנה לפועל. הקריסה של בי"ח הדסה בירושלים תיראה כ"טיול בוקר" קליל, לעומת מה שייפול על ראש (וכיס) כל אזרחי ישראל, כתוצאה מביטול התחרות בעולם הסלולר ומיטוט מיזם הסיבים - IBC. 



 
 
Bookmark and Share