Telecom News - מאסר בפועל למנכ"ל סי. בי. פון (מוקדי שירות) בגין עבירות מס

מאסר בפועל למנכ"ל סי. בי. פון (מוקדי שירות) בגין עבירות מס

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> מאסר בפועל למנכ"ל סי. בי. פון (מוקדי שירות) בגין עבירות מס
מאסר בפועל למנכ"ל סי. בי. פון (מפעילת מוקדי שירות) בגין עבירות מס
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.14, 18:00CBphone
 
שנת מאסר בפועל ו-13 חודשי מאסר על תנאי נגזרו על הבעלים ומנכ"ל החברה, שהפעילה מוקדי שירות וסיפקה שירותי מחשוב להרבה חברות גדולות בתחומי ההיי-טק והתקשורת במשק.
 
אפרים סימון, בעלים ומנכ"ל לשעבר של סי. בי. פון בע"מ, הורשע על פי הודאתו בניכוי מס הכנסה מעובדיו בסך מאות אלפי שקלים ובאי העברתם למדינה וכן באי הגשת דו"חות שנתיים במועד.
 
סימון, 54, נחקר ע"י פקיד שומה חקירות ת"א ופקיד שומה חקירות מרכז בגין ניכויי מס, שגבה מעובדיו בשנים 2006-2008 אותם לא העביר למדינה וכן, בגין אי הגשת דו"חות שנתיים במועד לרבות של חברותיו הנוספות מלבד סי. בי. פון – טי.ג'י.אס טלקום בע"מ, סקיוריטרי בע"מ וסמפונטק מחשבים ושירותי תקשורת – דבר המונע גביית מס אמת (כך לדברי התביעה). העבירות הוערכו ע"י רשות המיסים בהיקף של למעלה ממיליון ₪.
 
העבירות אוחדו לכתב אישום מאוחד, שהוגש על ידי עו"ד תמר הלברטל מהמחלקה המשפטית ברשות המסים, שהדגישה, שאי העברת ניכויים כמוה כשליחת יד לקופה הציבורית, והיא נתפסת כעבירת גניבה לשמה. כן ציינה, שלמרות טענות הנתבע, כי העבירות נעשו על רקע קשיים תזרימיים של החברה, מחזור הפעילות של החברה במע"מ היה בגובה מיליוני ש"ח מדי שנה בתקופה האמורה.
 
כבוד השופטת שירלי דקל נווה מבית משפט השלום בראשון לציון, גזרה על סימון שנת מאסר בפועל, והדגישה: "הערך החברתי, שנפגע כתוצאה מביצוע העבירות, הוא פגיעה ישירה בקופה הציבורית ופגיעה עקיפה בכיסו של כל אזרח, וכן פגיעה בערך השוויון בתשלום המס". טרם נמסר אם יוגש ערעור. 

ר' כאן, ת"פ 22900-10-10, ת"פ 11568-01-11
אזיקים ומחשבים



 
 
Bookmark and Share