Telecom News - הפלופ של הכנס והקמפיין השערורייתיים "לעידוד גלישה בטוחה"

הפלופ של הכנס והקמפיין השערורייתיים "לעידוד גלישה בטוחה"

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הפלופ של הכנס והקמפיין השערורייתיים "לעידוד גלישה בטוחה"
מה שמתחיל בחטא חייב להיגמר בחטא. כנס שעלה מיליוני ש"ח על חשבון הציבור, כלל גם תקציב לצלם חשפנות במועדון לילה וגם כדי לקיים כנס עם עמותה הנמצאת תחת חקירה, כל זה בלי כל מכרז או איזה הליך סדיר וחוקי. 
מאת: אבי וייס, 19.2.14, 00:30
אבי ברגר
"כנס משרד התקשורת" ל"גלישה בטוחה", שנערך אתמול, בניהולו של אבי ברגר, מנכ"ל המשרד, כנס שלא עורר שום עניין בציבור (למעשה, זה היה כנס של איגוד האינטרנט הישראלי, שניצל את הפזרנות וחוסר האחריות של צמרת משרד התקשורת ו"התלבש" על האירוע, כפי שניתחנו בהרחבה כאן), הסתיים בהחלטת שר התקשורת גלעד ארדן לגנוז את הגרסה המתוכננת של הסרטון, ש"הושקה" בכנס, גרסה שיועדה לקמפיין טלוויזיוני, כחלק משלים לכנס הזה (הגרסה הזו מצויה כאן למטה).

הגרסה המקוצצת תוצג בטלוויזיה ולא ברור בשביל מה ועבור מי ולמה, על חשבון משלמי המיסים. הסרטון הזה, שכלל צילומים ממושכים (עשרות שעות) במועדוני חשפנות (לא ברור אם המנכ"ל, אבי ברגר, או מישהו מטעמו, ליווה את צוות הצילום עד לשם. אבל במשרד התקשורת הכל אפשרי, תחת המנכ"ל הנוכחי), עלה למשלם המיסים כ-3 מיליון ש"ח. לא ברור כמה משרד התקשורת שילם לחשפניות ולבעל מועדון החשפנות עבור הצילומים הללו, אבל לפי התקציב שהוצא, כנראה שלא מעט. 

כל הכנס של משרד התקשורת (שהיה במה של איגוד האינטרנט הישראלי, חסך לעצמו את הכסף לקיים כנס משלו באותו נושא) נוהל ללא כל מכרז או איזה הליך תקין או חוקי, ולא ברור כיצד משטרת ישראל ומשרד החינוך שלחו לכנס המביש הזה מרצים מטעמם, והשתתפו ב"חגיגת החשפנות" הזו. כל שאלותינו בעניין זה למשרדים הנוגעים בדבר, נשארו ללא מענה. בכל מקרה, הציבור הצביע ברגליים ונעדר מהכנס המיותר והבלתי חוקי הזה, שלווה בבזבוז כספי ציבור על מופעי חשפנות במועדוני לילה מפוקפקים.  

סרטון משרד התקשורת שצולם במועדון חשפנות, לא מיועד לילדים, לשומרי חוק ולאנשים עם לב חלש (וזו הגרסה הקצרה):

הגרסה הכמעט מלאה (יש בה 5 שניות נוספות) מצויה כאן (שומרי מצוות, עובדי משרד מבקר המדינה, ארגון "נשות הדסה", חברי שדולת הנשים בכנסת  וקטינים מתחת לגיל 18- נא לא ללחוץ על ה- Play בסרטון), ראו הוזהרתם:



 
 
Bookmark and Share