Telecom News - ניסיון למחטף סמכויות במשרד התקשורת

ניסיון למחטף סמכויות במשרד התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> ניסיון למחטף סמכויות במשרד התקשורת
שמילה מימון (סמנכ"ל פיקוח ואכיפה ומ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין), שכעת נמצא תחת בדיקה של מבקר המשרד, מנסה (כנראה בתמיכת הממונים עליו), לבצע מחטף נוסף בתוך משרד התקשורת, על חשבון יחידות אחרות (מועצת הכבלים והלוויין ואגף הנדסה ורישוי). 
מאת: אבי וייס, 19.2.14, 10:30שמילה מימון

לפני כ-6 חודשים, בעת היותו מ"מ המנכ"ל של משרד התקשורת, ניסה שמילה מימון (שבשגרה הוא סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה - בתמונה), לבצע "מחטף" בתוך משרד התקשורת ולהעביר ליחידה שלו את הסמכויות, התקציבים והאנשים של אגף בכיר ניהול ספקטרום ורישוי תדרים. הניסיון הזה נגמר, בסופו של תהליך, ב"פלופ אחד גדול", לרבות קרע בוועד העובדים, כפי שחשפנו ותיארנו בהרחבה (כאן וכאן). אך בשבוע החולף, חשפנו ובהרחבה, שהיחידה של שמילה מימון נמצא כעת תחת בדיקה של מבקר המשרד, בגלל טענות חמורות שהועלו על אי תיפקודה.

כל זה לא מפריע לשמילה מימון ממש בימים אלה להמשיך ב"מעשי המחטף" בתוך משרד התקשורת על חשבון עמיתיו, כשעל הכוונת שלו הפעם: להעביר אליו את היחידות הבאות (לרבות הסמכויות, התקנים, התקציבים והאנשים):

א. יחידת הפיקוח של מועצת הכבלים והלוויין. אגב כך, נודע לנו, שמועצת הכבלים והלוויין (שהוא עומד גם בראשה, כמ"מ יו"ר, אחרי התרגילים, שהוא עשה להדחת מ"מ היו"ר הקודם, ושאחרים עשו לו, כמפורט כאן וכאן, ממשיכה לא לתפקד, בעיקר בגלל המצב הכאוטי הזה, שחשפנו ברבים). 
ב. יחידת הרישוי של אגף בכיר הנדסה ורישוי. 

לכן, פנינו למשרד התקשורת בשאלות הבאות:
"האם נכון, ששמילה מימון סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה, במקום לעבוד בפיקוח ואכיפה, מקדיש את זמנו לתככים מגלומניים ומבצע "פעולות מחטף", כדי לנסות ולהשתלט על יחידות, שלא נמצאות באגף שלו (כפי שעשה בעבר לגבי אגף הספקטרום וכשל), כגון יחידת הפיקוח במועצת הכבלים והלוויין ויחידת הרישוי באגף הנדסה?
האם נכון, שישיבות מועצת הכבלים והלוויין מתקיימות ללא רוב החברים החיצונים שלה, בגלל מחאתם, ששמילה מימון מנהל את הישיבות הללו?"

תגובת משרד התקשורת: "בשם מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין מימון שמילה: לא ראוי לתגובה".
 
הסאגה הזו טרם הסתיימה. המשך יבוא...
קריסה



 
 
Bookmark and Share