Telecom News - יבמ ו- AT&T נערכות לעידן ה"אינטרנט של חפצים"

יבמ ו- AT&T נערכות לעידן ה"אינטרנט של חפצים"

דף הבית >> תקנים חדשים >> יבמ ו- AT&T נערכות לעידן ה"אינטרנט של חפצים"
יבמ ו- AT&T נערכות לעידן ה"אינטרנט של חפצים"
מאת: חיים חביב, 19.2.14, 18:00IOT

החברות תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות תמיכה ב"אינטרנט של חפצים", Internet of Things.
 
IBM ו-AT&T תשלבנה את הפלטפורמות האנליטיות שלהן, פתרונות ענן וטכנולוגיות אבטחה ופרטיות, למינוף מידע, ניתוח והפקת תובנות חדשות על בסיס נתונים (Big-Data) הנאספים מהתקנים ומכונות בתחומי תעשייה מגוונים.
 
שיתוף הפעולה יתמקד בראשיתו בבניית פתרונות חדשים לממשלי ערים וארגוני בגודל בינוני המספקים שירותים לציבור. ארגונים אלה מנסים כיום לשלב ולנתח כמויות גדולות של נתונים המתקבלים מכלי רכב, מוני חשמל ומים ומצלמות וידיאו. בסיוע הכלים, שתפתחנה יבמ ו-AT&T תוכלנה ערים ורשויות אזוריות להעריך ולזהות טוב יותר דפוסי התנהלות ומגמות, שיאפשרו לשפר את התכנון העירוני, וחברות שירותי תשתית תוכלנה לנהל טוב יותר את הציוד הפרוס בשטח, על מנת לחסוך בהוצאות.

ערים מקושרות בפתרונות יבמ ו-AT&T, תוכלנה להקצות משאבים על בסיס מידע המדווח אודות תקלות בשירותים, לנתח תנועת אנשים ומכוניות לתכנן מערכי תנועה וחניה ולפרוס כוחות שיטור ביעילות: למנוע צווארי בקבוק, ולהגיב במהירות במצבי חירום. זיהוי בזמן אמת של דפוסי תחבורה יאפשר לנתב מחדש תנועה, וניטור מתמשך של פוסטים ברשתות חברתיות יאפשר לטפל באירועים המדווחים ע"י תושבים ועוברי אורח, באמצעות שימוש בנתוני המיקום שלהם.
 
יבמ מביאה עמה לשותפות כלים, שפותחו במסגרת מרכז התפעול העירוני החכם וכבר הותקנו בערים בעולם, כמו גם, חבילת התוכנה של "מקסימו" לניהול נכסים ויכולות אנליטיות מתקדמות, ומכשיר לניהול הודעות MessageSight MQTT, שמשלים את יכולות משפחת פתרונות MobileFirst של יבמ. הפורטפוליו של MobileFirst מספק יכולות ניהול, אבטחה וניתוח אנליטי הנדרשות לארגונים, על מנת לממש את הערך הגלום ביישום ההולך ומתרחב של מכשירים הקשורים לאינטרנט, בעידן האינטרנט של החפצים.
 
על פי תחזית חברת הייעוץ IDC, יצמח בסיס ההתקנות של האינטרנט של החפצים (IoT) ויגיע ל-212 מיליארד מכשירים כבר בשנת 2020. 
IBM



 
 
Bookmark and Share