Telecom News - YouPhone מצטרפת לחברת הסיבים האופטיים IBC

YouPhone מצטרפת לחברת הסיבים האופטיים IBC

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> YouPhone מצטרפת לחברת הסיבים האופטיים IBC
YouPhone מצטרפת לחברת הסיבים האופטיים IBC
מאת: מערכת Telecom News, 23.2.14, 11:00אריאל שרייבר 

יופון מסמנת את היעד הבא: מהפכה גם בשירותי התקשורת בבית הלקוח. חברות  הסלולר YouPhone  וחברת הסיבים האופטיים IBC הודיעו על חתימה על חוזה עבודה משותף במהלכו תצטרף YouPhone  לפורטל של IBC.

במסגרת החוזה תוכל YouPhone להציע ללקוחותיה מגוון שירותי תקשורת ביתיים (טלפון קווי, אינטרנט וכו')  על גבי תשתית הסיבים. זאת, בנוסף לתוכניות ולשירותי הסלולר, שמציעה YouPhone. במהלך זה מבקשת החברה לאפשר ללקוחות ליהנות מפירות מהפכת הסלולר גם בשירותים הביתיים.

בכוונת YouPhone לפעול בדומה למודל העסקי של וירג'ין מובייל, מפעילת  סלולר של מעל ל-3 מיליון לקוחות בבריטניה, שפועלת כחלק מתאגיד התקשורת והמדיה העולמית וירג׳ין ומציעה סל רחב של שירותים לרבות טלוויזיה בכבלים, טלפון קווי, אינטרנט וסלולר. כידוע, מנכ"ל וירג'ין מובייל, משמש כדירקטור ב-YouPhone ומלווה את התקדמות החברה מאז הקמתה.

חברת הסיבים IBC תתחיל במהלך 2014 לפרוס את סיבי האינטרנט לבתי הלקוחות ולמעשה תהפוך לחברת תשתיות התקשורת השלישית בישראל. בפעם האחרונה, שנפרסו תשתיות תקשורת, זה היה בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת. חברת IBC מתכננת לשנות את עולם התקשורת בישראל באמצעות טכנולוגיית הסיבים מאפשרת אינטרנט מהיר וסימטרי. שינוי נוסף נמצא בהיבט הצרכני: בקרוב תעלה החברה פורטל ניטראלי, שיביא למציאות צרכנית שיווקית שלא הייתה קיימת בעבר בתחום התקשורת, תוך מתן בחירה חופשית לצרכן בין הספקיות, מהירויות גלישה וסימטריות במחירים תחרותיים והוגנים. ב-IBC מאמינים, כי מודל זה יעודד חדשנות טכנולוגית, בחירה חופשית ויאפשר הפחתה משמעותית לצרכן הקצה של עלויות שירותי התקשורת.

השתייכותה של YouPhone לקבוצה הקמעונאית אלון, מאפשרת לה ליהנות מיתרון תחרותי משמעותי, בשל פרישה קמעונאית רחבה ברשתות מגה, אלוניות, am:pm ולאחרונה גם בסניפי דואר ישראל.

אריאל שרייבר, (בתמונה), מנכ"ל YouPhone: "הצטרפותה של YouPhone לחברת הסיבים האופטיים תאפשר לנו להמשיך את מהפכה הצרכנית, שאנו מובילים, ותאפשר לנו להעמיק את סל השירותים, שאנו מציעים ללקוחותינו גם בבית. ההסכם, שנחתם עם חברת IBC הוא אבן דרך נוספת להמשך ביסוסה של YouPhone כשחקן משמעותי בשוק התקשורת בישראל. אנו נמשיך לפעול כשומרי הסף של התחרות בכל תחום פעילות שאליו נכנס ".  
 
דני לאובר, מנכ"ל חברת הסיבים IBC: "ההצטרפות של YouPhone היא צעד משמעותי לעבר עולם תקשורת חדש, שבו כללי המשחק משתנים והכוח עובר לצרכן באמצעות שקיפות ותחרות אמיתית. הפורטל שלנו, שיעלה בקרוב, ייצור מציאות צרכנית שיווקית המאפשרת מעבר חופשי בין חברות  ומהיריות גלישה סימטריות במחירים הוגנים. אנו מודים ל- YouPhone על הבעת האמון וההצטרפות למהפכה, שתביא את בשורת העולם החדש לכל בית בישראל".
FTTH



 
 
Bookmark and Share