Telecom News - התאומים Winklevoss שילמו בביטקוין עבור טיסת ה-Virgin Galactic

התאומים Winklevoss שילמו בביטקוין עבור טיסת ה-Virgin Galactic

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> התאומים Winklevoss שילמו בביטקוין עבור טיסת ה-Virgin Galactic
התאומים Winklevoss שילמו בביטקוין עבור טיסת ה-Virgin Galactic
מאת: מערכת Telecom News, 5.3.14, 17:28

עדכון  מ-31.10.14 על התפוצצות החללית בתחתית הכתבהVirgin Galactic

ראשונים לדווח: התאומים החליטו להצטרף לטיסה (לא בדיוק לחלל אלא לאטמוספירה העליונה), שיוזם ריצ'רד ברנסון ופרסמו והדגישו את צורת התשלום בביטקוין, פעולה תדמיתית חשובה למטבע הווירטואלי בימים אלה.

Tyler Winklevoss ואחיו Cameron, שידועים לציבור הרחב מפרשת התביעה שלהם נגד מארק צוקרברג  לגבי הבעלות על פייסבוק, וידועים בקהילת הביטקוין העולמית כתומכים נלהבים ביותר של המטבע הווירטואלי, שגם ייצגו את הקהילה בשימוע אצל הרגולטור בניו יורק כפי שדיווחנו - כאן, הודיעו (ההודעה להלן) היום, ששניהם השתמשו בביטקוין כדי לשלם על מקומות ישיבה בטיסה Virgin Galactic, שעלותה 250,00 דולרים למושב. הם שילמו  בין 390 ל-450 ביטקוין עבור כל מושב, בתלות במועד התשלום.

הם יהיו התאומים הראשונים  לטוס באותו הזמן ב"חלל". הם יצטרפו לנוסעים אחרים כמו בראד פיט, אשטון קוצ'ר, ליידי גאגא, ג'סטין ביבר ועוד.

Richard Branson הכריז  ב-22.11.13, (ההודעה להלן), שהפרויקט הזה יקבל תשלומים בביטקוין, והאדם הראשון ששילם על מושב בביטוקין הייתה דיילת מהוואי. (היא הרוויחה הרבה כסף כי הייתה מעורבת בביטקוין בתחילת דרכו וקנתה ביטקוין כשערכו בדולרים היה נמוך ביותר). לאחר מכן נמסר שכ-6 או 7 אנשים השתמשו בביטקוין כדי לקנות מושבים.
 
Virgin Galactic Bitcoins

התאומים האסטורנאוטים קבלו מיספור 700 ו-701 והם יצטרפו לטיסה, שתאפשר להם לחוות חוסר משקל במשך 10 דקות לפני שיחזרו לאדמה. האחים טוענים, שהביטקוין ו-Virgin Galactic הן 2 טכנולוגיות המניועדות לבנות עולם טוב יותר.
Tyler Winklevoss Tweet Galactic
 
עדכון 12.5.14, 19:22: עקב בעיות בכנפי רכב החלל, תידחה הטיסה לכל המוקדם לשנת 2015. אך לכשתתקיים, כרגע הגובה המקסימלי המתוכנן הוא 50 מייל. זאת, כאשר רק גובה של 62 מייל ומעלה מוכר ע"י World Air Sports Federation כ"חלל". לכן, ייעשה מאמץ כדי שהגובה בטיסה זו יעבור את ה-60 מייל.

עדכון 31.10.14ספינת החלל ספייס-שיפ 2 של חברת וירג'ין גלקטיק, שאמורה היתה להיות הראשונה שתשמש לטיסות מסחריות לחלל, התרסקה בקליפורניה בטיסת ניסוי. אחד הטייסים נהרג והשני נפצע קשה. זאת, אחרי 4 שנות פיתוח. זמן מה אחרי ההתרסקות התברר, שטייס המשנה בטיסת המבחן נהרג והטייס הראשי, שהספיק לפלוט את עצמו החוצה, נפצע בינוני עד קשה. ספינת החלל השתחררה מהמטוס, שנשא אותה לגובה, הציתה את המנוע הרקטי שלה ואז התפוצצה.
זו הייתה החללית המסחרית הראשונה של חברת וירג'ין גלקטיק. היא עברה בהצלחה את טיסת המבחן הראשונה שלה לפני 4 שנים. בכך קידמה את החברה צעד נוסף לקראת המטרה של הטסת נוסעים לחלל עבור תשלום. היא הייתה  צריכה לשאת בעתיד לחלל 6 נוסעים בתשלום בכל פעם לצד 2 טייסים. התוכנית של וירג'ין הייתה להפעיל צי של 5 רכבי חלל ביותר מ-50 טיסות.
כאמור לעיל, כמה מעשירי העולם רכשו כרטיסים לטיסות העתיד לחלל, ביניהם סטיבן הוקינג, ג'סטין ביבר, טום הנקס, אשטון קוצ'ר, בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, ליידי גאגא וגם התאומים Winklevoss, ששילמו כמתואר לעיל בביטקוין.  
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share