Telecom News - חלוקת המטבע הווירטואלי Auroracoin לאזרחי איסלנד יצאה היום לדרך

חלוקת המטבע הווירטואלי Auroracoin לאזרחי איסלנד יצאה היום לדרך

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> חלוקת המטבע הווירטואלי Auroracoin לאזרחי איסלנד יצאה היום לדרך
חלוקת המטבע הווירטואלי האיסלנדי Auroracoin לאזרחי איסלנד יצאה היום לדרך
מאת: מערכת Telecom News, 25.3.14, 11:32Auroracoin

ראשונים לדווח: ב-9 השעות הראשונות דרשו כבר 1,113 איסלנדים את 31.8 המטבעות המגיעים להם. קצב ההצטרפות גדול מהמצופה.

לאחר שפרסמנו ראשונים – כאן, את המידע לגבי המטבע האיסלנדי ה-Auroracoin, וגם את המידע על ישיבת ועדת הכלכלה המודאגת של הפרלמנט האיסלנדי לנוכח פרויקט זה – כאן, החלה היום החלוקה של המטבע ל-330,000 אזרחי איסלנד.

ב-9 השעות הראשונות כבר דרשו 1,113 אזרחים את 31.8 המטבעות המגיעים להם. זאת, באמצעות כניסה לאתר המטבע האיסלנדי – כאן,  והכנסת מספר תעודת הזהות.

הפרויקט יצא לדרך למרות הכל. יוצר המטבע Odinsson אמר, שהממשלה יכולה להפוך לבלתי חוקיים את האחזקה ב-Auroracoin או את המסחר בו. אולם, היא לעולם לא תוכל לשלוט בו, כי הוא מערכת מבוזרת והיא לא תוכל למנוע מהאיסלנדים להשתמש בו מבלי להפוך את איסלנד למדינת משטרה. הוא יצר את הפרויקט לא רק כדי להפיץ את המטבע שלו, אלא להציל את כלכלת איסלנד וגם כדי לשבור את הקשר בין הממשלה לבנקים הגדולים ולהעביר את הכוח מהפוליטיקאים לציבור עצמו. מספר המטבעות המרבי הוא 21 מיליון (כאשר 10.5 מיליון ינתנו לתושבי איסלנד).

Icelanders will be free to sell Auroracoins anywhere they like and buy anything they like, be it dollars or other foreign currency on offshore currency exchanges. They won’t need permission from the Central Bank or politicians
 
הכמות בתחילת היום הזה היא רק 0.34% מהכמות הכללית של 10.5 מיליון המטבעות המיועדות לחלוקה (pre-mined), אך כמובן זו רק ההתחלה. השלב הראשון של החלוקה יארך 4 חודשים, ורק אז יתברר אם הפרויקט באיסלנד הצליח.

היום 25.3.14, ערך ה-Auroracoin עפ"י אתר Coinmarketcap.com עומד על 11.37 דולרים ל-Auroracoin, ירידה של 12.5% ביממה האחרונה. כלומר, ברגע זה מקבל כל אזרח איסלנדי מטבעות Auroracoin בערך של כ-362 דולרים.

המקרה האיסלנדי מהווה אבן בוחן לבדיקת רעיון המטבעות הווירטואליים המדינתיים.

אגב, המטבע הווירטואלי הספרדי ה-Spaincoin עלה היום בערכו ב-110% והוא עומד על 0.32 דולרים עפ"י אתר Coinmarketcap.com.  פרטים עלהמטבע הסקוטי ה-Scotcoin ניתן למצוא - כאן.

בנוסף, המטבע הווירטואלי של קפריסין ה- Aphroidite Coin  (בתמונה משמאל) ירד ב-52% ל-1.12 דולרים. ל-885,000 אזרחי קפריסין יוענקו 25.4 מטבעות  Aphroditecoin החל מ-21.4.14.Aphroditecoin
 






כמו כן, מפתחי המטבע באירלנד, ה-Gaelcoin (בתמונה משמאל) יחלקו 50 מטבעות לאזרחי אירלנד. תכונותיו בגיטהב Github - כאן.Gaelcoin






על הפרויקט הדומה הישראלי ה-Isracoin ועל חלוקת 480 מיליון המטבעות לאזרחים ניתן לקרוא – כאן.Isracoin




עדכון 14:55: ב-12 השעות הראשונות כבר ביקשו 2,600 איסלנדים את המטבע Auroracoin. הקצב הוא גדול מהמצופה.
 



 
 
Bookmark and Share