Telecom News - משרד התקשורת שילם מסאז'ים למנהלים על חשבון משלם המיסים

משרד התקשורת שילם מסאז'ים למנהלים על חשבון משלם המיסים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> משרד התקשורת שילם מסאז'ים למנהלים על חשבון משלם המיסים
חשיפה: חשבון המסאז'ים לצמרת משרד התקשורת מגיע לאלפי ש"ח, על חשבון משלמי המיסים (ועל חשבון תקציב "השתלמות מקצועית לעובדים"). משרד התקשורת מכחיש, אז אנו מציגים כאן לציבור את החשבון של המלון (שכבר שולם ע"י משרד התקשורת, מזמן), עם השמות של מקבלי המסאז'ים. 
מאת: אבי וייס, 27.3.14, 14:30עוד ביזיון

בחודש הבא יוצאים העובדים ומנהלי משרד התקשורת לשלושה ימים של "השתלמות מקצועית" בבית מלון באילת. לאור מה שהתרחש בהשתלמות המקצועית הקודמת של משרד התקשורת (שהייתה בים המלח), פניתי למשרד התקשורת בשאלות הבאות:
"בקרוב יצאו עובדי משרד התקשורת ל-3 ימי נופש באילת.
  1. האם המימון נעשה מכספים המיועדים להדרכה והתמקצעות של העובדים?
  2. אילו הדרכות מקצועיות תיעשנה בבית המלון באילת?
  3. כיצד נבחר בית המלון והתכנית שיש בו לעובדים? האם שוב בלי כל מכרז?
  4. האם גם השנה (כמו בפעם שעברה) המשרד יממן מסז'ים לעובדים ולמנהלים?"
תגובת משרד התקשורת: "הכל נעשה כדין"!!!"  

(שלושת סימני הקריאה בתשובה, באו מהמקור. זה לא תוספת שלי).

זה די ברור, שבמצב בו סמנכ"לית בכירה למנהל ומשאבי אנוש, תמי לשם, גם אחראית על תקציבי משרד התקשורת (כל התקציבים, הנושא הזה נלקח מאגף בכיר כלכלה ותקציבים במשרד התקשורת, שטיפל בתקציבים במשך שנים), גם אחראית על השתלמויות והדרכות עובדים וגם אחראית על המשמעת של העובדים, רצוי אולי לגלות מעט יותר צניעות ודיוק בתשובות, לשאלות הנשאלות בתחומי האחריות הללו. יצויין שאך לאחרונה פרסמנו כאן מה חשף ומצא מבקר המשרד בנושא של דיוק בדיווחים בפעילות המשרד.  

לכן, לאור הטענה של המשרד, שהכל נעשה כדין, עם שלושה סימני קריאה, אין לנו מנוס אלא לפרסם כאן ברבים את רשימת המסאז'ים, שניתנו בהשתלמות הקודמת של משרד התקשורת בספא ישרוטל בים המלח (מחקתי את כל השמות שאינם סמנכ"לים בכירים, אבל אפשר בהחלט למצוא ברשימה זו את תמי לשם ואת עדן ברטל, הסמנכ"לית למנהל ומשאבי אנוש שארגנה את ההשתלמות, והמנכ"ל הקודם של המשרד). אני מציג זאת כאן, שהקוראים יוכלו לשפוט אם זה ראוי שמשלמי המיסים יממנו את השירות הזה ("מסאז'ים למנהלים"). 

צילום: רשימת המסאז'ים למנהלים בכירים וגם פחות בכירים (ס"ה 46  איש), שהוזמנו ושולמו ע"י משרד התקשורת למלון ישרוטל בים המלח (לחיצה על התצלום מגדילה אותו):
צילום משרד התקשורת

 



 
 
Bookmark and Share